Myrli Postat 26 september 2008 Dela Postat 26 september 2008 (redigerat) Hej, finns det någon jazz gitarrist som kan lägga ett solo spår på en liten låt jag har gjort. Skulle behöva göra detta omgående. Eftersom ingen ännu har nappat på detta lägger jag nu ut en sample på den ena delen som ska ha solo. //Anders Anders_Myrli___Det_kan_bara_bli_bättre_sample.mp3 Redigerat 26 september 2008 av Myrli Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Myrli Postat 26 september 2008 Trådstartare Dela Postat 26 september 2008 ok nu då.. snäll hjälp mig.. /Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarAfrem Postat 26 september 2008 Dela Postat 26 september 2008 (redigerat) Jag kan testa ☺️ Får lite Pat Metheney feeling... Om du ger mig hela låten och säger nåt om när solot ska äga rum, så får du en wav med bara jazzsolot på. OK? Redigerat 26 september 2008 av MarAfrem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Myrli Postat 26 september 2008 Trådstartare Dela Postat 26 september 2008 Ok här kommer länken till låten. Your browser does not support the HTML5 audio tag dont mind the sång, inte klar än. Tid 0:35 - 1:04 Solo tid 2:15 - 2:50 Solo Sen får du lägga på lite fills om du vill. //Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarAfrem Postat 26 september 2008 Dela Postat 26 september 2008 Kul! Ska titta på det lite och så hör jag av mig med en 24bit 44.1 wav då rå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
josimster Postat 26 september 2008 Dela Postat 26 september 2008 Hej, finns det någon jazz gitarrist som kan lägga ett solo spår på en liten låt jag har gjort. Skulle behöva göra detta omgående. Eftersom ingen ännu har nappat på detta lägger jag nu ut en sample på den ena delen som ska ha solo. //Anders Anders_Myrli___Det_kan_bara_bli_bättre_sample.mp3 http://www.neffirizarry.com/Welcome.html Försök med den här killen.... hälsn Josimster Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Myrli Postat 26 september 2008 Trådstartare Dela Postat 26 september 2008 Aha.. fina grejer.. men... tror du han gör demo grejer? //Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 september 2008 Dela Postat 26 september 2008 Jazzå? Bra låt men jag har inte tid att jobba seriöst under press. För ikväll så super jag nämligen. 🙂 Gillar låten o sången, tom delaygitarren blev skön på slutet 🙂 Mvh //Skalman the old Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarAfrem Postat 27 september 2008 Dela Postat 27 september 2008 Allright, https://www.yousendit.com/download/bVlEaUNDOC9oMlZMWEE9PQ stor fil 😲 lirade in i mono, men wavven är stereo 24bit 44.1 spåret börjar samtidigt som låten börjar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Myrli Postat 27 september 2008 Trådstartare Dela Postat 27 september 2008 Allright, https://www.yousendit.com/download/bVlEaUNDOC9oMlZMWEE9PQ stor fil 😏 lirade in i mono, men wavven är stereo 24bit 44.1 spåret börjar samtidigt som låten börjar... Härligt. nu finns den färdiga versionen på Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarAfrem Postat 27 september 2008 Dela Postat 27 september 2008 Kul att höra hur det blev! Fin ljudbild, tycker jag 😏 Återkom gärna om du är nöjd, jag lirar alla genrer (på demo-nivå iaf...) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.