Jump to content
Annons

Forstarkaremulator/effektpedal


lind

Recommended Posts

Tja!

(kan borja med att saga att jag sitter med eng tangentbord, hoppas det funkar anda)

Jag ar lite sugen pa att borja spela in elgitarr och skulle egentligen helst vilja hitta en sjysst forstarkaremulator i hardvaruform for att slippa mica upp en starkare i mitt inte sa optimala mixrum.

Har hoga krav pa kvalitet och viktigt att poangtera ar att den alltsa ska anvandas for att linas direkt till dator, inte genom en forstarkare. Sa om du har nagon effektpedal att rekomendera vill jag alltsa isf veta hur den later utan forstarkare..!

Hursomhelst, om nagon har nagon erfarenhet om detta ar jag valdigt intresserad..!

mvh

Kristoffer

Redigerat av lind
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
DieHard (oregistrerad)

Så mycket behöver du inte slänga ut för att få något riktigt bra. Finns många bra som pod, gt-10 bl a. De håller rikigt hög klass. Kör själv bara en toneport ux2 men är nöjd med den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är anledningen till att du vill ha den i hårdvaruform? Finns ju ett par gratis mjukvaru-emulatorer som är riktigt bra, Juicy77 och GuitarSuite. Kör man dom sen ihop med impulser så blir det ännu bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...