tordA Postat 9 november 2004 Postat 9 november 2004 Frekvensrabatt 3-5 införanden 10% 6-8 införanden 15% 9-11 införanden 20% 12-14 införanden 25% +15 införanden 30% ledtråd, det är INTE en gruppresa till Malmskillnadsgatan 🙂
tordA Postat 9 november 2004 Trådstartare Postat 9 november 2004 annonseringsrabatter? Yes ! @ android en smily ? i vilken tidskrift ?
nkai Postat 9 november 2004 Postat 9 november 2004 "i vilken tidskrift ?" Min gissning ligger på PROs Befrielsefronts allehanda. rätt? 😎
tordA Postat 9 november 2004 Trådstartare Postat 9 november 2004 Studio? 😎 Yes 😄 Grattis du har vunnit denna smily: 🙂 högerklick, save as... du vet 😄
Lundin Postat 9 november 2004 Postat 9 november 2004 Rockis..vad gör du om dagarna - egentligen - ..svara ärligt nu.. 😎
tordA Postat 9 november 2004 Trådstartare Postat 9 november 2004 (redigerat) 😛 underhåller uppdaterar 3 statistiska pc-system. skriver ett nytt Barometer program, med alla tillbehör: SQLdatabas, CrystalReport etc. skriver ett nytt ASP paket för att skapa elektroniska webblanketter, till en ny portal. med autoreply på äldre uppgifter med fax direkt från SQLservern, integretat med produktionsdatabaser. konverterar x-hundra databaser från Sybase till MSSQL (glöm aldrig: CLOSE_CURSOR_ON_COMMIT ska vara: OFF ) men eftermiddagen var lugn 😉 Redigerat 9 november 2004 av Rockfart
hammagrella Postat 9 november 2004 Postat 9 november 2004 😉 Rockis, ge inte bort alla dina smajlisar i pris nu, det kan vara kul att spara några för eget bruk oxå.... (just därför gör jag ingen gubbe efter den här)
tordA Postat 9 november 2004 Trådstartare Postat 9 november 2004 jag har 1MB, PM'a om jag skall skicka
Lundin Postat 9 november 2004 Postat 9 november 2004 😉😛😆😆😆😆😆😆 Här va're vinst varje gång.. e bara o ta för sig.. Hade gärna postat fler men fick upp denna: FÖLJANDE FEL HITTADES Du har postat ett inlägg med fler smileys än forumet tillåter. Var vänlig ta bort några smileys från ditt inlägg. 🙁
hammagrella Postat 9 november 2004 Postat 9 november 2004 Du kan få låna den här: 😉 och om du är försiktig om den kan du ta den här oxå: 😛 . Bara jag får tillbaka dom till helgen, då tänkte jag skoja till det lite nämligen.
tordA Postat 9 november 2004 Trådstartare Postat 9 november 2004 skulle inte förvåna mig om du ska dricka sprit åxå 😉 som dom säger i Amerika: "don't drink and Smily" (eller vad det var) 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.