Fattaren Postat 22 september 2008 Postat 22 september 2008 (redigerat) Har ett par texter färdiga med ackord. men det är också allt jag har, jag har ej heller någon möjlighet att fixa allt annat för att de ska bli färdiga. det dit det skulle ta mig att lära mig det skulle ju vara att kasta bort all den kunskap och erfarenhet som redan finns därute. Vad jag söker är alltsa dig, er, ni, du som vill ta dig an och tror/vet att du kan göra denna text och melodi till en färdig komplett demo, väl vilken sångare du vill ha, ställer givetvis upp själv om jag får bra betalt. Om det nu är 2-3 eller fler som känner att ni vill hugga på detta, så hugg. då lägger jag upp min slasksång, och sen fixar ni och donar med den.... jag kommer sen att lägga upp alla färdiga bidrag och köra en omröstning på vilken som vinner... skulle önska jag kunde betala rättvist för att få någon att göra sånt här, men är man en fattiglapp så är man. skriv i tråden vilka som är intresserade. nästa vecka lägger jag upp slasken.... efter femtio tagningar...☺️ genre: pop svensk hederlig pop, men ni får som sagt fria händer så vem vet vad det blir i slutändan. Redigerat 23 september 2008 av Fattaren
ZtimE Postat 23 september 2008 Postat 23 september 2008 Vilken genre hade du tänkt dig? Jag är intresserad iaf, kan inte lova att det blir bra men det blir nåt 🙂 /jonas
Fattaren Postat 4 oktober 2008 Trådstartare Postat 4 oktober 2008 ni som vill, kan adda mig på msn dennis.wiklund@hotmail.com när låten blivit producerade så lägger vi upp alla resultat och kanske köra en röstning (om man kan det.)
ZtimE Postat 4 oktober 2008 Postat 4 oktober 2008 (redigerat) Sorry har ingen msn just nu, men min mail är jonas.wedin@lechuck.se! Nämen titta ! hittade min msn ! Addar dig! /jonas Redigerat 4 oktober 2008 av ZtimE
jockmic Postat 4 oktober 2008 Postat 4 oktober 2008 Det här är ju precis vad som behövs när inspirationen tryter eller man har för mycket annat att göra! Hakar på här och om jag gillar det jag hör är jag på! /Jocke jocke<at>microbus.se
DjViss Postat 8 oktober 2008 Postat 8 oktober 2008 Pop brukar va tacksamt att göra elektronisk pop av. adda på msn vissepisse@hotmail.com å skicka slasksång och ackord å diggar jag d så gör jag en remix. Saknar alltid text och vocals i egna låtar så hade vart kul å jobba med nått nytt å fräscht. addar dig nu iaf
Uozon Postat 13 oktober 2008 Postat 13 oktober 2008 Om du vill ha atmosfär och pad ljud, då är jag rätt person för dig.
Fattaren Postat 14 januari 2013 Trådstartare Postat 14 januari 2013 Long time no se! Var det nån här som fick något att jobba med eller sög det bara 😄 Skriver bara svenska texter och det är väl inte alla som kirrar det.
Gäst Postat 11 februari 2013 Postat 11 februari 2013 , väl vilken sångare du vill ha, ställer givetvis upp själv om jag får bra betalt. Du vill alltså ha betalt av den som ställer upp och mixar/producerar för att sjunga på dina egna låtar? Haha 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.