JayNikk Postat 22 september 2008 Postat 22 september 2008 Hey. Ja jag är en 24årig grabb som har börjat göra musik i år. Jag har alltid älskat musik men har inte tagit mig tid att lära mig något instrument så då fick datorn bli mitt instrument. Jag gillar det mesta i musikväg oavsett om det är metal, hiphop eller trance bara det är en schysst melodi och text 🙂 Har väl en helt okej sångröst och tänker väl göra något av den tillsammans med mina låtar 😄 Annars så har jag en 2årig högskoleutbildning som serie- och bildberättare. Så grafisk formgivning och annan estetik är något som jag gillar. Fortsätter att utbilda mig till idrottsvetare just nu och är inne på mitt andra år av tre på Umeå Universitet. Jag har en blog/hemsida med en del av mina tecknade bilder där ni kan kolla om ni har lust : http://niklasillustrations.blogspot.com Ja vad ska jag mer säga...äh. Skriv till mig om du vill veta mer 🙂 (Nu blev det nästan som en kontaktannons här på slutet men det är det ICKE 😄 )
Hellpig Postat 23 september 2008 Postat 23 september 2008 Hej och välkommen! (Nu blev det nästan som en kontaktannons här på slutet men det är det ICKE) Är det helt... säkert?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.