Jump to content
Annons

Ableton-kunniga sökes för workshop-hjälp!

Recommended Posts

olanilsson (oregistrerad)
Postat

Vi skall i kursen estetisk verksamhet genomföra ett litet musiktema där eleverna skall lära sig grunderna i musikproduktion i Ableton Live. Vi behöver därför hjälp av folk som kan Ableton och kan hjälpa och stödja eleverna när de kör fast eller behöver stöd. Vi skall genomföra projektet kring vecka 42-43, men det är inte bestämt vilka dagar exakt som gäller för musikproduktionen (eleverna skall också syssla med film och bild). Ersättning kan erbjudas.

För information, kontakta Ola på ola.nilsson@malmo.johnbauer.nu

Annons
Muncken87 (oregistrerad)
Postat

Hej Ola , jag har hållt på med ableton i runt 2 år nu och känner mig ganska bra inom programmet. Får man fråga vart detta skulle hållas någonstans.

Mvh Alexander

Email: Alexandermunck@hotmail.com

olanilsson (oregistrerad)
Postat
Hej Ola , jag har hållt på med ableton i runt 2 år nu och känner mig ganska bra inom programmet. Får man fråga vart detta skulle hållas någonstans.

Mvh Alexander

Email: Alexandermunck@hotmail.com

E-postat dig. Detta kommer hållas i Malmö, missade den viktiga informationen.

TomVoid (oregistrerad)
Postat

Hej Ola,

Om inte det passer ind med Alexander, då är du välkommen at skicka mig en PM. Har erfarenhet nok at gi av, och bor bara 9 mil Nord om Malmö, fast jag är i det område dagligen.

Har endast jobbat med Ableton Live sen dom tidigaste versionerna, och vil gärna hjälpa til om det bliver til något.

Bare til info, då är jag dansk, men pratar bättre svensk en jag skrivar här! :-)

/Thomas

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.