Steve-o Postat 22 september 2008 Postat 22 september 2008 (redigerat) Tjena! Jag bor i Ulricehamn och kollar runt lite efter någon att spela lite akustiskt med. Trubadurkör med lite blandad kompott så som Bon Jovi, Goo Goo Dolls + U2 m.m. Är hyffsad på både gitarr och sång. Har spelat en del tidigare och vill kunna köra på lite företagsgig och så. Är 35 år. Dra ett mail till mig om du känner att du är lite sugen på akustiskt lir. Stefan Redigerat 22 september 2008 av Steve-o
carlstrom Postat 30 september 2008 Postat 30 september 2008 (redigerat) det är ju grymt kul att köra trubadur-duo och vill ju komma tillbaka att lira med folk nu igen efter ett halvår utan band, inte så värst långt bort heller (är i jkpg)...men nä sorry jag har nog inte riktigt standarden som krävs att köra det tillräckligt bra vara sig på gitarr eller sång. Redigerat 30 september 2008 av carlstrom
rikardhultin (oregistrerad) Postat 2 juni 2009 Postat 2 juni 2009 Hej, Provade att PM:a dig tidigare, men vet inte om det gick fram. Hittar ingen kopia i utkorgen, i alla fall 😛 Lika bra att skriva i tråden också. I alla fall... Är intresserad. Rikard Hultin, 28 år, Tranemo. Spelar framförallt gitarr, kan min musikteori. Vore kul att spela ihop med någon igen. En del banderfarenhet. Hör av dig om det låter intressant.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.