KaptenGnissel Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 Verkar som det blev nytändning. Spännande 🙂 ! //KG
Emil Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 Om det gick att ladda ner låten skulle jag kunna tänka mig att testa spela digitaltrummor på den.
Anders F Postat 7 november 2008 Trådstartare Postat 7 november 2008 Jag slänger upp en ny länk ikväll 😄 MVH Anders
Anders F Postat 7 november 2008 Trådstartare Postat 7 november 2008 Nu ligger den uppe Är melodi, och sedan fyra chorus med bara trummor och bas för improvisationen 😛 http://www.speedyshare.com/702407262.html MVH Anders
Emil Postat 10 november 2008 Postat 10 november 2008 Lite för jazzigt för att det ska bli några trummor för min del
zagabar Postat 10 november 2008 Postat 10 november 2008 Har slängt upp låten på en permanent länk här så att man slipper krånglet med att den blir deletad. http://www.pallkars.net/~zagabar/bluesjam%20bakgrund.aif Är bara att PMa mig om det kommer en ny version av låten.
Anders F Postat 10 november 2008 Trådstartare Postat 10 november 2008 Lite för jazzigt för att det ska bli några trummor för min del 😊 Inte ens lite trummor? Har slängt upp låten på en permanent länk här så att man slipper krånglet med att den blir deletad. 😳 http://www.pallkars.net/~zagabar/bluesjam%20bakgrund.aif Är bara att PMa mig om det kommer en ny version av låten. Underbart! Tack för hjälpen! MVH Anders
Emil Postat 10 november 2008 Postat 10 november 2008 Lite för jazzigt för att det ska bli några trummor för min del 😄 Inte ens lite trummor? 🙂 Har slängt upp låten på en permanent länk här så att man slipper krånglet med att den blir deletad. 🙂 http://www.pallkars.net/~zagabar/bluesjam%20bakgrund.aif Är bara att PMa mig om det kommer en ny version av låten. Underbart! Tack för hjälpen! MVH Anders Jag kan inte spela jazzigt för fem öre, hade det varit lite tuffare blues mer åt delta-hållet hade jag kanske kunnat göra ett försök däremot.
PokerFigge Postat 9 januari 2009 Postat 9 januari 2009 Länge sedan vi hade inlägg på den här tråden, något nytt?
Anders F Postat 9 januari 2009 Trådstartare Postat 9 januari 2009 (redigerat) Länge sedan vi hade inlägg på den här tråden, något nytt? Senaste nytt är att det körde ihop sig för mig så det är hos mig saker har stannat. Men mitt pianospel skall bara spelas in och sen är det om Vaccum vill spela in en bas från början till slut eller om vi ska klippa och klistra, men det slänger jag iväg ett PM om när jag är klar med mitt. Jag hinner nog lite i helgen tror jag ☺️ MVH Anders Redigerat 9 januari 2009 av Gizmozis
tAUG Postat 9 januari 2009 Postat 9 januari 2009 Länge sedan vi hade inlägg på den här tråden, något nytt? Senaste nytt är att det körde ihop sig för mig så det är hos mig saker har stannat. Men mitt pianospel skall bara spelas in och sen är det om Vaccum vill spela in en bas från början till slut eller om vi ska klippa och klistra, men det slänger jag iväg ett PM om när jag är klar med mitt. Jag hinner nog lite i helgen tror jag 😉 MVH Anders isf. Har man fortfarande möjlighet att bidra med lite gitarrlir måntro? 🙂
Anders F Postat 9 januari 2009 Trådstartare Postat 9 januari 2009 Länge sedan vi hade inlägg på den här tråden, något nytt? Senaste nytt är att det körde ihop sig för mig så det är hos mig saker har stannat. Men mitt pianospel skall bara spelas in och sen är det om Vaccum vill spela in en bas från början till slut eller om vi ska klippa och klistra, men det slänger jag iväg ett PM om när jag är klar med mitt. Jag hinner nog lite i helgen tror jag 😛 MVH Anders isf. Har man fortfarande möjlighet att bidra med lite gitarrlir måntro? 😉 Ja, det tycker jag man har 😛 Än en gång till alla. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Men som jag misstänkte så kommer det bli lugnare från och med v.4 🙂 MVH Anders
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.