Robban_e Postat 8 november 2004 Dela Postat 8 november 2004 Jag är ny här och behöver hjälp 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kallekanin Postat 8 november 2004 Dela Postat 8 november 2004 Ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robban_e Postat 8 november 2004 Trådstartare Dela Postat 8 november 2004 Men behöver man nån viss hårdvara som te.x digidesign interface för att få igång? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 8 november 2004 Dela Postat 8 november 2004 Nej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robban_e Postat 8 november 2004 Trådstartare Dela Postat 8 november 2004 Vilken version funkar bäst till PC? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 8 november 2004 Dela Postat 8 november 2004 Nej Inte? Det har jag alltid trott. Så man kan köra PT på Soundblaster Live, m a o? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robban_e Postat 8 november 2004 Trådstartare Dela Postat 8 november 2004 ja jag skulle också gärna vilja köra det på mitt audigy 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Straka Postat 8 november 2004 Dela Postat 8 november 2004 Det vill vi nog alla 🙁 ....men det går tyvärr inte. Man måste ha tillhörande hårdvara till protools om jag inte är helt ute och cyklar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robban_e Postat 8 november 2004 Trådstartare Dela Postat 8 november 2004 ok det var det jag tänkte 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 8 november 2004 Dela Postat 8 november 2004 Nej Inte? Det har jag alltid trott. Så man kan köra PT på Soundblaster Live, m a o? 🙁 Ja http://www.protools.com/ptfree/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 8 november 2004 Dela Postat 8 november 2004 synd det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 8 november 2004 Dela Postat 8 november 2004 (redigerat) Nej Inte? Det har jag alltid trott. Så man kan köra PT på Soundblaster Live, m a o? 🙁 Ja http://www.protools.com/ptfree/ Protools FREE går att köra på en dator med Windows 98 och ljudkort med Direct X drivisar... en begränsning alltså vilket inte gör den så intressant egentligen. Alltså, bara förtydliga det Calle försökte påpeka...och DDanne Redigerat 8 november 2004 av demoniqus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 8 november 2004 Dela Postat 8 november 2004 Vad är det billigaste i hårdvaruväg man behöver för att löra pro tools? Tänker på PC nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 8 november 2004 Dela Postat 8 november 2004 Vad är det billigaste i hårdvaruväg man behöver för att löra pro tools? Tänker på PC nu. Det stora.. lilla eller PT Free? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 8 november 2004 Dela Postat 8 november 2004 Är inte så hajj på vilka versioner som finns och vad som är bra. Men ett som funkar till min PC bara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 8 november 2004 Dela Postat 8 november 2004 Vad är det billigaste i hårdvaruväg man behöver för att löra pro tools? Tänker på PC nu. Det måste ju vara m-box..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 8 november 2004 Dela Postat 8 november 2004 Okej tackar. =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.