Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan jag är helt ny inom området. Har tänkt att börja sjunga in lite låtar hemma på datorn. Funderade på att köpa detta: Studio Projects B1 + Joemeek ThreeQ. Är väl bara att koppla in hoppas jag. Har en liten fråga angående inspelnings program. Så här i början vill jag bara sjunga in kareoke versioner. Finns det något bra nybörjar program för mig.

MVH

Oddan

Annons
Postat

Tog bort kopian som låg under fel kategori. Dubbelposter är aldrig bra!

Studio Projects B1 har fått många lovord så den är säkert bra. Jomeek vet jag inget om... men se till att välja rätt ljudkort, jag valde själv fel och sitter här med det fortfarande efter 4 år! 😎

Postat

Vad har du för något ljudkort i dag?

Om du inte har något bra musik-ljudkort, utan bara ett som är inbyggt på moderkortet i datorn, så kanske det är värt att överväga ett ljudkort med inbyggd micpreamp i stället...?

Postat
Tog bort kopian som låg under fel kategori. Dubbelposter är aldrig bra!

Studio Projects B1 har fått många lovord så den är säkert bra. Jomeek vet jag inget om... men se till att välja rätt ljudkort, jag valde själv fel och sitter här med det fortfarande efter 4 år! 😎

ja du ser, nu får man lära sig nått nytt på en gång, jag som tänkte köra med mitt ljudkort som jag har nu.

Postat

Om du inte har något bra musik-ljudkort, utan bara ett som är inbyggt på moderkortet i datorn, så kanske det är värt att överväga ett ljudkort med inbyggd micpreamp i stället...?

det är precis det jag har, måste jag ha lite bra tips om det oxå. Helst nått som har humana priser

Postat

det är precis det jag har, måste jag ha lite bra tips om det oxå. Helst nått som har humana priser

Ett par förslag:

Echo Audiofire4

TC Electronic Konnekt8

Terratec Phase X24fw

Postat

Ett par förslag:

Echo Audiofire4

TC Electronic Konnekt8

Terratec Phase X24fw

Tackar, ska utforska dessa lite närmare.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.