majlala Postat 19 september 2008 Dela Postat 19 september 2008 hej! jag har nu några färdiga låtar i cubase LE 4. hur gör jag nu? såg samma fråga med svaret mastering... var hittar jag i såfall det ? dessutom.. jag vill lägga upp låtarna på myspace... någon som vet hur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 19 september 2008 Dela Postat 19 september 2008 hej! jag har nu några färdiga låtar i cubase LE 4. hur gör jag nu? såg samma fråga med svaret mastering... var hittar jag i såfall det ? dessutom.. jag vill lägga upp låtarna på myspace... någon som vet hur? Om du tittar högst upp sidan kan du se en masteringsfirma tex. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 19 september 2008 Dela Postat 19 september 2008 hahahaha...Ni är för roliga... Jag trodde fast och fullt på att detta var ett disskutionsforum... Ingen jävla reklambyrå...Han/Hon kanske inte ens ser banner... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 19 september 2008 Dela Postat 19 september 2008 hahahaha...Ni är för roliga...Jag trodde fast och fullt på att detta var ett disskutionsforum... Ingen jävla reklambyrå...Han/Hon kanske inte ens ser banner... 😆 Nej kanske inte. Men det var ju inte så att jag gjorde reklam för mig själv. Försökte bara hjälpa till, ser inget fel i det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
majlala Postat 22 september 2008 Trådstartare Dela Postat 22 september 2008 jag har klarat det! tack ändå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.