Dandeli (oregistrerad) Postat 16 september 2008 Postat 16 september 2008 (redigerat) Hejsan! Har nu, efter att ha haft en lite paus från musiken bestämt mig för att det är detta jag vill satsa på och söker därmed efter spännande projekt. Jag har mycket erfarenhet av att stå på scen, studioarbete och demosång. Min röst passar sig bäst till jazz & pop, men det är alltid kul att pröva något nytt. 🙂 Då jag är bosatt i Sthlm är det en fördel om eventuella samarbetspartners gör desamma. Bye for now! Redigerat 21 augusti 2010 av Dandeli
drloop (oregistrerad) Postat 16 september 2008 Postat 16 september 2008 Välkommen hit! Hoppas du hittar folk att samarbeta med. Synd vore annars med din röst. Lycka till!
Dandeli (oregistrerad) Postat 16 september 2008 Postat 16 september 2008 Välkommen hit! Hoppas du hittar folk att samarbeta med. Synd vore annars med din röst. Lycka till! Tack så mycket! 😠 Det hoppas jag med. Det brukar ioförsig vararätt lätt att hitta folk.. Seriöst folk däremot.. 🙂
drloop (oregistrerad) Postat 16 september 2008 Postat 16 september 2008 Välkommen hit! Hoppas du hittar folk att samarbeta med. Synd vore annars med din röst. Lycka till! Tack så mycket! 😠 Det hoppas jag med. Det brukar ioförsig vararätt lätt att hitta folk.. Seriöst folk däremot.. 🙂 Jag är seriös nog att inte komma med ett erbjudande om samarbete eftersom jag försöker sjunga själv. 😆 Det har tagit många år att våga så nu kör jag, men skulle jag stupa på vägen så hör jag av mig.
Dandeli (oregistrerad) Postat 16 september 2008 Postat 16 september 2008 Välkommen hit! Hoppas du hittar folk att samarbeta med. Synd vore annars med din röst. Lycka till! Tack så mycket! 😆 Det hoppas jag med. Det brukar ioförsig vararätt lätt att hitta folk.. Seriöst folk däremot.. 🙂 Jag är seriös nog att inte komma med ett erbjudande om samarbete eftersom jag försöker sjunga själv. 😄 Det har tagit många år att våga så nu kör jag, men skulle jag stupa på vägen så hör jag av mig. Bra där! Man ska insé sina begränsningar men inte vara rädd att kämpa lite själv också. Tror nog inte att du stupar. Men skulle så vara fallet så lovar jag att inte acceptera ditt erbjudande utan snarare sparka dig tillbaka på rätt spår istället. Man får ju inte ge upp. 😠
drloop (oregistrerad) Postat 16 september 2008 Postat 16 september 2008 Välkommen hit! Hoppas du hittar folk att samarbeta med. Synd vore annars med din röst. Lycka till! Tack så mycket! 😄 Det hoppas jag med. Det brukar ioförsig vararätt lätt att hitta folk.. Seriöst folk däremot.. 😛 Jag är seriös nog att inte komma med ett erbjudande om samarbete eftersom jag försöker sjunga själv. 😄 Det har tagit många år att våga så nu kör jag, men skulle jag stupa på vägen så hör jag av mig. Bra där! Man ska insé sina begränsningar men inte vara rädd att kämpa lite själv också. Tror nog inte att du stupar. Men skulle så vara fallet så lovar jag att inte acceptera ditt erbjudande utan snarare sparka dig tillbaka på rätt spår istället. Man får ju inte ge upp. 😛 😆
hawkan Postat 19 september 2008 Postat 19 september 2008 Bra. Kolla in Visingsö jazzveckor i sommar. Massor med jazz och jazzmusiker att spela med och få inspiration! Hej /H
KaptenGnissel Postat 19 september 2008 Postat 19 september 2008 Hej och välkommen hit. Du har en fin röst som jag tycker passar mycket bra till ballader och country. Hoppas du hittar vad du söker. 🙂 //KG
freddie Postat 19 september 2008 Postat 19 september 2008 Coooolt vibrato på rösten!!! Hoppas nån har rätt material på gång för jag vill gärna höra mer än de 3 visorna som fanns på din myspace. Ganska djup röst och ett charmigt hest framförande. Super skönt 🙂 Välkommen
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.