Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

har besÀmt mej för att skaffa dubel pedal.

behöver en ganska mjuk inte för hÄrd,har tÀnkt mig iron cobra Àr det som har nÄn som erfarenhet av den?

Redigerat av perrock
Annons
  • 1 mĂ„nad senare...
Postat

Jag har en Iron cobra med dom fjÀdrarna under. Jag kan sÀga att det Àr extremt gött att spela pÄ den. Klockrena instÀllnings möjligheter med hjÀlp av fjÀdrarna. SÄ har du 3995kr eller vad den nu kostar sÄ köp en direkt. Du kommer INTE att Ängra dig.

PS: Köpte in en till studion ocksÄ.

//KR Studio / Stoffe

Postat

Jepp kan bara sÀga det samma. Har en iron cobra och den Àr svin bra, (har ej fjÀdrar under). Du har massa instÀllningsmöjligheter!

Köp ingen budget, inte nĂ€r det gĂ€ller dubbelpedal. Det gĂ„r inte spela 🙂. Plus att det Ă€r livskvalite pĂ„ dom, rubusta och rejĂ€la!

• 4 veckor senare...
Hickenick (oregistrerad)
Postat

Iron Cobras is the shit! Har testat och haft det mesta (inkl DW 9000, Axis, pearl) men ÄtergÄr alltid till mina Cobror.

Postat

Orka med DW. Tama ska det bara rĂ€tt igenom 😄!!!

Postat

Tack för lite mer seriösa svar...

...hmm...inte testat thomanns grejer....DOCK....kÀnd kvalitet Àr ett mÄste pÄ tex axlar...och rörliga delar...gÄr inte att kompromissa med..Billigare grejer brukar haverera efter ett tag...SjÀlv har jag "stampat" sönder x antal singel pedaler...

Billigare grejer brukar ha svagare pedalplattor ,gjutningar etc

pearl tama yamaha....DW funkar alltid....

R

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.