Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

I samband med genomgången av forumets avdelningar förra veckan (vilket förhoppningsvis inte ska ha märkts så mycket) så var en sidoeffekt att även moderatorerna förlorade sina rättigheter. En bra startpunkt att ta nya friska tag med moderatorer, med andra ord! Så, därmed är det en glädje att hälsa några bekanta ansikten välkomna som moderatorer på forumet: (i bokstavsordning och inte i rang!)

Assar

post-1-1222248227.jpg

drloop

post-1-1222939167.jpg

Gizmozis

post-1-1221482303.jpg

Hellpig

post-1-1221482345.jpg

Lundin

post-1-1221482358.png

Sixties

post-1-1222179475.jpg

Soundborn

post-1-1221482319.jpg

Vallhagen

post-1-1221482333.jpg

Välkomna!

Utöver detta sköna gäng så finns naturligtvis jag kvar, liksom Mats_S och Royen.

Vi ska alla se till att forumet även fortsättningsvis ska vara en av de mest relevanta mötesplatserna för musiker på internet. Men det är inte upp till moderatorerna att göra detta arbete själva. Alla måste vara med och följa forumreglerna, vi är oerhört måna om att Studio forum ska vara en trevlig mötesplats som tål att växa.

Annons
Postat (redigerat)

Trevligt. 😆 Fler moderatorer är aldrig fel, och lovande sådana för den delen.

//M

Redigerat av Memphis
Postat
mycket bra val, trevliga ansikte allihoppa!

vallhagen också, trots allt...

..nu glömde du allt en smilegubbe.. Eller har han snott en glass från dig i mellanstadiet nångång 😆

Postat
Nice!

Fan, Hellpig! Du har ju en hel del avdelningar att hålla koll på 🙂

Många bollar blire! 🙂 Tur att man nyss beställt en snabbare dator så att man hinner med allt!

Öhh... doh. 😄

DieHard (oregistrerad)
Postat

vallhagen också, trots all..?? Något emot honom? 🙂 Minns jag kallade honom kallhagen en gång men det var snabbt överstökat 😄

Postat

vallhagen också, trots all..?? Något emot honom? 😲 Minns jag kallade honom kallhagen en gång men det var snabbt överstökat 😛

Får se hur 'kall' han är nu när han helt plötsligt har övergripande rättigheter då.. 🙂

Varmhagen?

Skönt att Olsabergar'n kom o ruskade av allt damm man samlat på sig under dessa år.. kul med lite nytt kött i moderatorgården oxå..

Postat

ja, då kanske ska jag sätta min första smiley här på forumet, men kan den hjälpa så...

🙂😲😛

Postat

Känner till de flesta. Ser ut som gediget gäng. Kör hårt gubbar! När nu Vallis fått in en fot kanske han kan skriva många sköna Sonar-tips i papperstidningen också? 🙂☺️

Postat

Föresten; Såg att det fins en ny grupp på forumet som heter "Supermedlem" varför?

Om dessa ändå är moderatorer, varför ha dem i en egen grupp?

Postat
Grattis eller vad man skall skriva?!

Hoppas ni inte får jobba ihjäl er:P

Man får säga tack. Måste säga att det känns himla kul och spännande detta 😆 Vi kommer nog avlasta varandra rätt bra så ingen behöver jobba ihjäl sig (får vi hoppas iaf *ler*)

MVH

Anders

Postat

vallhagen också, trots all..?? Något emot honom? :rolleyes: Minns jag kallade honom kallhagen en gång men det var snabbt överstökat 😛

😛 Vilket minne du har 😄 ... men jo jag minns det oxå. Snabbt avklarat som sagt.

Jag tror nog (eller hoppas 🙂 ) zagor syftade på min ytterst behagliga visningsbild, som jag helt fräckt snott bland sonens konstverk.

Och visst blir det bra det här gott folk:)

tjing

Postat (redigerat)

Jag har länge undrat när Gizmozis skulle bli moderator, Han är helt klart den hjälpsammaste snubben på detta Forum.

Tack för all hjälp Anders :rolleyes:

Ni andra välbekanta namn är åxå riktiga klippor!!!

MYCKET bra val av nya moderatorer !!!

Rock on dudes......

///Burnie B Bad..........

Redigerat av Burnie
Postat
Jag har länge undrat när Gizmozis skulle bli moderator, Han är helt klart den hjälpsammaste snubben på detta Forum.

Tack för all hjälp Anders :rolleyes:

TACK! Blir jätteglad av att höra sådana ord.

MVH

Anders

Postat

vallhagen också, trots all..?? Något emot honom? 🙂 Minns jag kallade honom kallhagen en gång men det var snabbt överstökat 😎

🙂 Vilket minne du har 😄 ... men jo jag minns det oxå. Snabbt avklarat som sagt.

Jag tror nog (eller hoppas 🙂 ) zagor syftade på min ytterst behagliga visningsbild, som jag helt fräckt snott bland sonens konstverk.

Och visst blir det bra det här gott folk:)

tjing

ja, vallhagen, det var avatar jag syftade på!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.