Kangasmukko Postat 7 november 2004 Dela Postat 7 november 2004 Hej. Min vän maxmaxmax har tipsat om detta forum. Jag har gjort en del akustisk musik men nu ska jag leka i reason och jag kan nog komma att behöva lite tips. Nån mer som sysslar med mongoelectropop? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 7 november 2004 Dela Postat 7 november 2004 Hej och välkommen! Electromongo is my middle name. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kangasmukko Postat 7 november 2004 Trådstartare Dela Postat 7 november 2004 ooh! grymt. då kan du bli min rådgivare hiehie 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 7 november 2004 Dela Postat 7 november 2004 J**la mongo 😆 Hej förresten! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 7 november 2004 Dela Postat 7 november 2004 Välkommen, vän av trippelmax! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 7 november 2004 Dela Postat 7 november 2004 (redigerat) Welcome... 😆 Lyssnar gärna på ditt akustiska också.... Redigerat 7 november 2004 av karl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 7 november 2004 Dela Postat 7 november 2004 hej och välkommen! sysslar också med electromongumuffinspop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 8 november 2004 Dela Postat 8 november 2004 sysslar också med electromongumuffinspop 😉 ..det ante mig.. kommer den en käck visa snart då? Välkommen El-buskis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 8 november 2004 Dela Postat 8 november 2004 Välkommen! Jo, jag harvar väl också med nåt åt det hållet... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 8 november 2004 Dela Postat 8 november 2004 HiYa 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 8 november 2004 Dela Postat 8 november 2004 HiYa 🙂 ^^^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 8 november 2004 Dela Postat 8 november 2004 Jahapp välkommen då 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 8 november 2004 Dela Postat 8 november 2004 Du är så välkommen så! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kangasmukko Postat 8 november 2004 Trådstartare Dela Postat 8 november 2004 ooh shit. vilket mottagande! man tackar man tackar 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 8 november 2004 Dela Postat 8 november 2004 Wilkommen!!!! 😳🤪😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 8 november 2004 Dela Postat 8 november 2004 Säger välkommen jag med, fast jag själv är genomsur bakom öronen vad gäller det här forumet 😠 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 8 november 2004 Dela Postat 8 november 2004 Hej och välkommen! Fast jag är lite osäker på vad det där electromumbojumbo är för nått 🙁 MVH Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.