Roggan Postat 14 september 2008 Postat 14 september 2008 (redigerat) Trummis sökes i Göteborg till rockbandet Nordic Star. Vi skriver egna låtar, spelar live regelbundet (ja vi har en del gig framför oss kommande året). Har replokal som kostar nästan ingenting, rubbet. Demo finns upplagt här. Låter detta ganska bra?🙂 Maila då roger.lj@hotmail.com och bifoga gärna en motivering om varför just du kanske passar i bandet. 03_Spår_3.mp3 Redigerat 27 september 2008 av Roggan
Roggan Postat 15 september 2008 Trådstartare Postat 15 september 2008 Trummset har vi, men pinnar får du ta med själv 🙂
Memphis Postat 15 september 2008 Postat 15 september 2008 Trummset har vi, men pinnar får du ta med själv 😄 Dåligt.. 🙂
Tilly Postat 16 september 2008 Postat 16 september 2008 Trummset har vi, men pinnar får du ta med själv 🙂 Dåligt.. 🙂 Ahh, det var änna dåligt 🙂 Nej då 😆 Men jag är intresserad, helt klart! Jag började spela trummor när jag var 3 år. Har dock inte spelat på ca 5 år då jag har piano/synt som mitt huvud instrument just nu men jag är ruskigt sugen på att börja trumma igen 😳
Roggan Postat 23 september 2008 Trådstartare Postat 23 september 2008 (redigerat) Fler intresserade? Redigerat 27 september 2008 av Roggan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.