Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Någon som har Win Vista?

unsure:

jag :-)

E d bra?

:rolleyes:

har inte haft ett enda problem med vista 64 bit :-)

och jag kör med....

Intel Core 2 Quad Q6600 2.40GHz

Geforce 8600GTS

Asus P5K PRO

Apacer 2 x 2Gig 6400

E-mu 0404 pci

M-audio keystation 49e USB

Annons
Postat

Ok. Vad tycker du om den där goe-kommentaren då?

Den om att:

"det är "bara" med ljudkort med USB 2 och FW som man har problem med Vista"

:rolleyes:

😎

Lucky you, got PCI.

Postat (redigerat)
har inte haft ett enda problem med vista 64 bit :-)

och jag

Intressant!

Så du har inte haft svårt att få program, pluggar, skrivare mm. att fungera? Vilka pluggar o musikprogram använder du?

Cubase har ju nu en beta-version för Vista-64 men Reason har det inte vad jag har hittat. 😆

Redigerat av Memphis
Postat

När M-audio äntligen fick tummen ur baken och släppa drivrutiner för Vista 64 till mitt Delat 1010LT kännde jag att det var nödvämdigt att prova, men jag blev väldigt besviken. Min dator (AMD Athlon X2 4600+, 4gb ram) pallade inte, det hackade och skorrade hela tiden så det fanns bara en sak att göra, gå tillbaka till XP64 vilket enligt min åsikt är ett helt underbart operativsystem för musikproduktion. Har aldrig någonsing gett ifrån sig minsta lilla hostning. Nä.. aldrig mer Vista.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.