Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har ett par Tandberg monitorer och undrar om dessa är bra eller om jag ska sattsa på ett par nya. 🙁

Undrar också hur jag kopplar in dom till datorn eftersom dom är passiva?

Jag vet att jag måste ha en förstärkare mellan men hur kopplar jag in den i sånna fall?

Annons
Postat (redigerat)

Jag har aldrig lyssnat på några själv, men enligt folk jag pratat med som "var med förr" så håller de riktigt bra jämfört med dagens högtalare. Sen kan man ju inte riktigt lita på 40-talister i alla lägen 😛

Men du har ju ett par säger du, så varför inte avgöra själv om du tycker de är bra eller inte? Det är ju trots allt dina öron som ska lyssna på dem inte våra.

Men ja, du måste ha ett slutsteg emellan dem och datorn. Det behöver inte vara så påkostat. Andra här har bättre koll på slutsteg än vad jag har så någon får chippa in.

Har ett par Tandberg monitorer och undrar om dessa är bra eller om jag ska sattsa på ett par nya. 🙁

Undrar också hur jag kopplar in dom till datorn eftersom dom är passiva?

Jag vet att jag måste ha en förstärkare mellan men hur kopplar jag in den i sånna fall?

Redigerat av rainydays

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.