Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag var i affär'n och frågade om Win Vista. Fick till svar att det inte ska vara några problem att köra program som inte är skrivna för Vista ursprungligen, eftersom det kommer upp en förfrågan om man klickar på en ikon på skrivbordet med frågan "Köras i XP-läge?". Sedan skulle det bara vara att tuta och köra. Det lär fungera på de flesta vanliga program, sas det.

Någon som använder detta?

🙂

//debatt

Annons
Postat

Fungerar säkert ungefär som "kompatibilitetslägen" i XP - dvs hela spektrat från "inte alls" till "bra", men sådant som fungerar bra i kompatibilitetsläge, brukar fungera utan att ändra något också...

Det är alltså inget jag skulle räkna med att det är tillförlitligt.

Postat

Någon som har erfarenhet av detta i praktiken?

Skulle Digital Orchestrator Plus funka?

Cubase LE?

Wavelab?

Sonar Cakewalk?

Ableton Live 4 eller 7?

//debatt

Postat

Sonar är kompatibelt med Vista sedan ett par versioner tillbaks så där ska det inte vara nåt problem!

Och det skulle förvåna mig om samma inte gällde för de andra du har i din lista...

Postat
Sonar är kompatibelt med Vista sedan ett par versioner tillbaks så där ska det inte vara nåt problem!

Och det skulle förvåna mig om samma inte gällde för de andra du har i din lista...

Mmm... men gäller det även för 64-bitarsversionen för Vista, detta med Cakewalk Sonar?

//debatt

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.