gabriels (oregistrerad) Postat 7 september 2008 Postat 7 september 2008 Hallå! Nu har jag, ett 17 år litet grabb-barn, hittat hit av ren nyfikenhet. Till vardags läser jag andra året teknisk linje på gymnasiet, och vid sidan av det driver jag en egen firma sedan i början på detta årets första kvartal. Webbdesign det rör sig om. Erfarenhet inom musik har jag inte så mycket mer än ett kort inhopp som basist i en kompis band för några år sedan. Bortser man från det så är Rock Band (det rumpkickande spelet som man leker rockstjärna på) det närmsta jag kommer spelandet av musik. Musik jag lyssnar på just nu är främst Håkan Hellströms alla album, Mando Diao, Firefox AK och en del demoband. Genom åren har jag lyssnat på allt från Eminen till Maiden. Anledningen till att jag blivit medlem är väl främst för att allting inom studio-delen låter väldigt intressant och roligt. Håller även lite koll på avdelningen för digitala trummor då det känns som enda alternativet när man bor i lägenhet. Så summakardimumma, jag sysslar inte med något inom musik utan försöker mest läsa på mig. Men har någon tips på ett billigt digitalt trumset (som passar den absoluta nybörjaren utan någon erfarenhet av aukustiskt bra) så hojta gärna till. Ha det bra, och ursäkta för den långa presentationen!
ThomasJ Postat 7 september 2008 Postat 7 september 2008 Välkommen. Grymt snygg presentation. Nog bästa jag läst!
gabriels (oregistrerad) Postat 7 september 2008 Postat 7 september 2008 (redigerat) Välkommen.Grymt snygg presentation. Nog bästa jag läst! Hej och tack ska du ha! Tilläggas bör väl även att skriva är något jag älskar, när det väl vill sig 🥰 Redigerat 7 september 2008 av gabriels
sixties Postat 7 september 2008 Postat 7 september 2008 välkommen, musik är ju bland det roligaste som finns så när du nu lyssnat och läst om det så ta och börja spela in och gör egen musik. det är skitkul.
gabriels (oregistrerad) Postat 7 september 2008 Postat 7 september 2008 välkommen, musik är ju bland det roligaste som finns så när du nu lyssnat och läst om det så ta och börja spela in och gör egen musik. det är skitkul. Tack! Jo "bandtiden" är något jag saknar. Trots att chansen att jag spelade en vettig basgång var lika stor som att en apa lyckas skriva en roman, så var det grymt roligt. Har av en vän fått ta del av diverse studiomjukvara - fast att lyckas producera något med hjälp av Cubase SX och DFH var svårare än jag trodde. 🙂
gabriels (oregistrerad) Postat 7 september 2008 Postat 7 september 2008 HiYa 😛 Hej, du ständigt HiYa-skrivande kuling! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.