Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

-02 är lite tyngre i basen än -01, men i diskanten är de likadana.

Kvalitetsmässigt skiljer det inget, såvitt jag vet - utan prisskillnaden beror antagligen på att fler föredrar -01, så att det går att ta mer betalt för den modellen.

-01 finns med bland mina testinspelningar, så att du kan lyssna på ljudexempel. 😏

Postat

Kvalitetsmässigt skiljer det inget, såvitt jag vet - utan prisskillnaden beror antagligen på att fler föredrar -01, så att det går att ta mer betalt för den modellen.

-01 finns med bland mina testinspelningar, så att du kan lyssna på ljudexempel. 🤪

Lyssnar nu! Använde du -01 eller -02? Är Proximity-effekten likadan på båda?

Postat

-01 finns med bland mina testinspelningar, så att du kan lyssna på ljudexempel. 😎

Lyssnar nu! Använde du -01 eller -02? Är Proximity-effekten likadan på båda?

Jag har tyvärr inte haft möjlighet att testa -02 själv, så jag kan bara säga vad jag har hört från andra i det fallet...

Proximityeffekten borde vara likadan. Det är ju i princip samma mic. Jag ska höra med ryssarna om jag kan få ett mer uttömmande svar från dem. Återkommer i veckan om det.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.