yonaz666 Postat 5 september 2008 Postat 5 september 2008 (redigerat) Tjena hejsan! 😑 Nu i helgen ska jag va spelledare till rollspelet KULT och jag vill ha förslag på mysisk/läskig musik. soundtrack eller bara vanliga låtar Redigerat 5 september 2008 av yonaz666
Valle Postat 5 september 2008 Postat 5 september 2008 Allt med EIFFEL 65 är läskigt... fast du menar kanske inte så? 😉
tordA Postat 5 september 2008 Postat 5 september 2008 Your browser does not support the HTML5 audio tag läskig nog ? 😉
Vallhagen Postat 5 september 2008 Postat 5 september 2008 Robert Fripp: The outer darkness. Synnerligen obehaglig bitvis. ...om den går att få tag på?
tomazopantera Postat 5 september 2008 Postat 5 september 2008 För länge sedan (typ 1975) skrämde jag skiten ur en klasskompis när jag spelade upp det där halvkassa mittenpartiet i låten whole lotta love från morsans skiva med Led Zeppelin. Han tittade med stora ögon och sa att inte fick lyssna på sån musik för sin mamma.... 🙂
tigerkaka Postat 9 september 2008 Postat 9 september 2008 Temat till The Shining av Wendy Carlos är ju riktigt läskigt. 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.