Jump to content
Annons

Betyget äro?  

5 röster

1. 1. Betyget äro?

• 5
      1
    • 4
      0
    • 3
      2
    • 2
      1
    • 1
      1

Recommended Posts

Postat (redigerat)

LÅTNAMN: Sparka

ARTIST/GRUPP: MR KIRVISNIEMI

GENRE: Pop

LÅTLÄNGD: typ två minuter

KOMPOSITÖR: Johan, Jonas, Lucas

PRODUCENT: Johan

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR: 96 el. 04

FORMAT: mp3

STORLEK: 3 mb

LÅTLÄNK: Finns ej längre...

Tyck lite nurå...och då menar jag såklart om ljudet. För det är väl därför detta forum finns till?

Redigerat av fetmule
Annons
Postat

Låter som Kent's tokroliga storebrorsor som spelade punk på 70-talet. Sången grumlar ihop sig med alla guror, hör inte riktigt vad han sjunger, trummorna är otajta emellanåt. Men rätt bra bett i själva låten.

Postat

Gitarrsoundet har bra kärna, men är för högt mixad, sången är för hög under verserna, men dränks i refrängerna, trummorna försvinner i refrängen, allting blir totalt en enda gröt under refrängerna.

Panorera, mixa lite lägre i nivå, EQ'a, så kan ni säkert få snits på en annars mycket röjig låt.

Postat

Lite otight i mina öron. Symbalerna låter inget vidare. Det låter lite live om hela låten... vilket i många fall kan vara positivt. Det är det inte denna gång dessvärre.

Postat

De otighta i trummorna beror till stor del på att jag har ett trumset men vi har ingen trummis. Sen gillar vi att spela in snabbt, vilket kanske inte är så smart i sig.

Tack för synpunkterna.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.