fetmule Postat 5 november 2004 Postat 5 november 2004 (redigerat) LÅTNAMN: Sparka ARTIST/GRUPP: MR KIRVISNIEMI GENRE: Pop LÅTLÄNGD: typ två minuter KOMPOSITÖR: Johan, Jonas, Lucas PRODUCENT: Johan EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 96 el. 04 FORMAT: mp3 STORLEK: 3 mb LÅTLÄNK: Finns ej längre... Tyck lite nurå...och då menar jag såklart om ljudet. För det är väl därför detta forum finns till? Redigerat 12 juli 2005 av fetmule
hammagrella Postat 5 november 2004 Postat 5 november 2004 Låter som Kent's tokroliga storebrorsor som spelade punk på 70-talet. Sången grumlar ihop sig med alla guror, hör inte riktigt vad han sjunger, trummorna är otajta emellanåt. Men rätt bra bett i själva låten.
Lundin Postat 5 november 2004 Postat 5 november 2004 Gitarrsoundet har bra kärna, men är för högt mixad, sången är för hög under verserna, men dränks i refrängerna, trummorna försvinner i refrängen, allting blir totalt en enda gröt under refrängerna. Panorera, mixa lite lägre i nivå, EQ'a, så kan ni säkert få snits på en annars mycket röjig låt.
peppemannen Postat 5 november 2004 Postat 5 november 2004 Lite otight i mina öron. Symbalerna låter inget vidare. Det låter lite live om hela låten... vilket i många fall kan vara positivt. Det är det inte denna gång dessvärre.
fetmule Postat 6 november 2004 Trådstartare Postat 6 november 2004 De otighta i trummorna beror till stor del på att jag har ett trumset men vi har ingen trummis. Sen gillar vi att spela in snabbt, vilket kanske inte är så smart i sig. Tack för synpunkterna.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.