Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag söker efter en sångerska som kan/vill lägga ner sång till en hel dance/trance skiva (tio låtar).

Detta är ett samarbete så det är fritt fram att komma fram med egna ideer och text till låtarna. Du skall helst kunna spela in själv men det är ingen fara om du inte har tillgång till dator eller studio. Slut materialet kommer att spelas in i riktig studio med ljudtekniker så det vore bra om du kunde spela in ideerna själv i förväg så att vi kan båda jobba på hela projektet.

* Du behöver inte vara proffs...ha en bra röst och bra attityd. Om allt ordnar till sig så kan DU bli projektets ansikte.

* Den slutgiltiga skivan kommer att presenteras för två stora bolag (Warner och SONY) så ENDAST seriösa svar tack.

* Om du söker låtar för att själv visa för bolag så passar det här också dig.

* Mina dance låtar har spelats av de största DJs som tex världs ettan DJ TIESTO.

* Jag bor i Stockholm men det spelar ingen roll var du bor så länge det är inom Sverige.

* Om du är seriös, vill fösköka nå någon stans med din sång så tveka inte. Jag är enkel att jobba med och har direkt kontakt med många musiker och förlag representanter.

Jag ser fram emot ditt svar...

EK

Annons
Postat
Jag söker efter en sångerska som kan/vill lägga ner sång till en hel dance/trance skiva (tio låtar).

Detta är ett samarbete så det är fritt fram att komma fram med egna ideer och text till låtarna. Du skall helst kunna spela in själv men det är ingen fara om du inte har tillgång till dator eller studio. Slut materialet kommer att spelas in i riktig studio med ljudtekniker så det vore bra om du kunde spela in ideerna själv i förväg så att vi kan båda jobba på hela projektet.

* Du behöver inte vara proffs...ha en bra röst och bra attityd. Om allt ordnar till sig så kan DU bli projektets ansikte.

* Den slutgiltiga skivan kommer att presenteras för två stora bolag (Warner och SONY) så ENDAST seriösa svar tack.

* Mina dance låtar har spelats av de största DJs som tex världs ettan DJ TIESTO.

* Jag bor i Stockholm men det spelar ingen roll var du bor så länge det är inom Sverige.

* Om du är seriös, vill fösköka nå någon stans med din sång så tveka inte. Jag är enkel att jobba med och har direkt kontakt med många musiker och förlag representanter.

EK

Postat

EK

• 3 veckor senare...
Postat

Hej!

Jag heter Malin Vestlund är intresserad av att sjunga ihop med ett band. Jag sjunger och tar lektioner i opera just nu men det skulle vara skitkul att få utforska en annan genre vid sidan av. (Det är inte bara opera jag gillar att sjunga.) Tyvärr har jag inte själv tillgång till några inspelningsmöjligheter. Om jag ska försöka beskriva min röst så har jag rätt brett register men är väl först och främst sopran. Min klang är klar och rak men jag är anpassningsbar.

Hör gärna av er till mig. malin_vestlund@hotmail.com

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.