Bluemoon Postat 3 september 2008 Postat 3 september 2008 (redigerat) Hejsan, Jag har stött på ett underligt problem idag när jag startade sonar LE. Det är så att när jag zoomar så zoomar programmet in HELT istället för att anpassa sig efter så mycket som jag vill. Jag har arbetat i det här programmet många år nu, men aldrig stött på det här. Jag har kollat igenom alla knappar, men hittar inget som skulle kunna vara iklickat. Vad ska jag leta efter för att ta bort detta? Tack på förhand! Redigerat 3 september 2008 av Olsberg Tydliggjorde rubrik från "Zoom"
Bluemoon Postat 3 september 2008 Trådstartare Postat 3 september 2008 Hejsan, Jag har stött på ett underligt problem idag när jag startade sonar LE. Det är så att när jag zoomar så zoomar programmet in HELT istället för att anpassa sig efter så mycket som jag vill. Jag har arbetat i det här programmet många år nu, men aldrig stött på det här. Jag har kollat igenom alla knappar, men hittar inget som skulle kunna vara iklickat. Vad ska jag leta efter för att ta bort detta? Tack på förhand! Så det löste sig när jag registrerade om den. tokigt:)
Björn Olsberg Postat 3 september 2008 Postat 3 september 2008 Märkligt, men tack för att du följde upp! Mvh,
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.