Punkaren Postat 2 september 2008 Postat 2 september 2008 Hej, Jag undrar om det finns någon tutorial DVD för cubase 4.1 eller lägre på Svenska? Om inte, vilken är den bästa tutorial för 4.1 på engelska och var köper man den? Tack!
Björn Olsberg Postat 2 september 2008 Postat 2 september 2008 Ett (något vinklat) axplock: * Studio Cubase Special 2008 (på svenska) * Studio Cubase Special 2006 (på svenska) * ASK Video (på engelska, enda dvd-lektionerna vi känner till)
sixties Postat 2 september 2008 Postat 2 september 2008 det har funnits något på internet som majken gjorde men det var väl inte för senaste cubase versionen men kanske kan vara till hjälp ändå. annars finns det väl någon bok som kan underlätta att koma in i programet.
Punkaren Postat 2 september 2008 Trådstartare Postat 2 september 2008 Tack Olsberg, Jag har båda två och tycker de är bra. Jag ska också kika på en bok på svenska som jag läste om på forumet. "Datorstudion Cubase 4" Men som sagt.. en Svensk DVD vore kul.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.