Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

jag har registrerat mig på digidesings hemsida, laddat ner bomb factory plugins och installerat men det dyker inte upp i pro tools efteråt?

har även provat att installera andra gratis plugins (självklart rtas) men samma problem där. vad gör jag för fel?

Redigerat av Olsberg
Tydliggjorde rubrik från "free bomb factory plugins"
Annons
Postat

PT version?

Finns de i PT's plugin mapp?

Postat

Oj ursäkta, det är LE 7.3.1cs7 och kör med XP. värt att notera är att jag har installerat factory pluginsen som man får med och det funkade fint, men med bomb factory och andra plugins gick det inge vidare.

i plugins mappen finns det bara en massa pdf filer

Postat (redigerat)
Är det inte så att man behöver en ILok-nyckel och auktorisering via nätet av dessa pluggar.

Du kan ha rätt. Om man går in på digidesigns hemsida och kollar på pluggen så skall det stå om det är krav på ilok-nyckel.

MVH

Anders

EDIT: kollade sidan. Vid factory versionen så verkar ilok-nyvkel följa med och det verkar inte krävas för bomb factory-pluggarna.

Redigerat av Gizmozis
Postat (redigerat)
Är det inte så att man behöver en ILok-nyckel och auktorisering via nätet av dessa pluggar.

Du kan ha rätt. Om man går in på digidesigns hemsida och kollar på pluggen så skall det stå om det är krav på ilok-nyckel.

MVH

Anders

EDIT: kollade sidan. Vid factory versionen så verkar ilok-nyvkel följa med och det verkar inte krävas för bomb factory-pluggarna.

Bomb Factory-pluggarna tror jag man måste regga via ILok, har för mig att jag gjorde det på min 002 factory. ILoknyckel följde ju med.

Edit: It´s a jungle out there 😄

Redigerat av Sleap
Postat

MVH

Anders

Bomb Factory-pluggarna tror jag man måste regga via ILok, har för mig att jag gjorde det på min 002 factory. ILoknyckel följde ju med.

Det kan vara så 😄 Hade bara för att att de skrev ut det på digidesigns hemsida om pluggarna behövde det.

MVH

Anders

Postat

MVH

Anders

Det kan vara så 😄 Hade bara för att att de skrev ut det på digidesigns hemsida om pluggarna behövde det.

MVH

Anders

Digidesigns hemsida är väl inte jordens enklaste, tycker jag 🙂

Postat

Fick igång det när jag startade om datorn, skumt.. iallafall, någon som vet avrt man kan ladda ner gratis plugins till windows?=)

Postat

Hört talas om Google?

Postat (redigerat)

quote: Jag kan tipsa om Inspector från roger nichols.

Vad är användningsområdet för Inspector?

/Cato

Redigerat av Cato
Postat
ja är inte google det där läkemedelsföretaget? men vad har det med rtas plugins att göra? 🙂

Om du hade klickat på länken så hade du upptäckt ett sökresultat för gratis rtas plugins för windows.

🙂

Postat
quote: Jag kan tipsa om Inspector från roger nichols.

Vad är användningsområdet för Inspector?

/Cato

Används för att analysera ditt material. Frekvenser, panoreringar, headroom osv.

mvh

Anders

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.