Ljudfadern Postat 30 augusti 2008 Postat 30 augusti 2008 Hallå allihopa! Här är jag, ny på forumet 🙂 Jag har inte så mycket att berätta om mig själv egentligen men tyckte att det vore kul att skriva något här ändå 😛 Jag är 17 år gammal, upptäckte Reason för 6 år sen och förra året i augusti (då jag även upptäckte Pro Tools) vigde jag mitt liv åt musiken och har nu hoppat av skolan och jobbar heltid som lärling/praktikant på en studio. På fritiden gör jag mest hip hop produktioner men även annat. Jag sätter väl igång direkt o ställer en fråga tänkte jag. Jag vill lära mig att programmera en mjukvarusynth, finns det någon som kan hjälpa mig, skicka länkar, ge mig tips osv vore det guld värt. PS. Det känns bra att jag äntligen tagit mig i kragen och blivit medlem här Tack på förhand MVH Ljudfadern
Novembernatt Postat 30 augusti 2008 Postat 30 augusti 2008 (redigerat) . Redigerat 31 augusti 2022 av Novembernatt
VacUm Postat 31 augusti 2008 Postat 31 augusti 2008 SDK För VST-plattformen hittar du här: http://ygrabit.steinberg.de/~ygrabit/public_html/index.html (varning: mycke popups konstigt nog.. )
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.