Ambs (oregistrerad) Postat 29 augusti 2008 Postat 29 augusti 2008 Hej, Jag har några texter men jag ingen musik till det, så jag undrar om någon är intresserad att hjälpa mig. Om du kan sjunga till texten är ett STORT plus på kanten (helst en sångerska) Skriv om ni är intresserade! MVH Ambs
Daniel H Postat 29 augusti 2008 Postat 29 augusti 2008 Lite mer info om musikstil, språk på texterna hade väl inte varit helt fel.
rainydays Postat 29 augusti 2008 Postat 29 augusti 2008 Eller rent av: lägg upp en text så man får lite uppfattning.
Ambs (oregistrerad) Postat 29 augusti 2008 Postat 29 augusti 2008 Texten är på engelska och genren är typ pop/ballad... om ni är intresserade så hör av er MVH Ambs
Limpan Postat 30 augusti 2008 Postat 30 augusti 2008 Texten är på engelska och genren är typ pop/ballad...om ni är intresserade så hör av er MVH Ambs Låter ju intressant då man själv aldrig får näven i bordet te att skriva texter =) Ett framtida projekt finns i min tanke som du kanske vill bli involverad i? =) Genren är Pop/rock med influenser från slick westcoast samt 80-tals rock. (ungefär samma sak va haha) Beror ju lite på vad för slags texter men du kan väl lägga ett P.M eller nått, med din mail, har du msn så hade de vart toppen. Tjo! /Linus aka Limpan
Plinka Postat 1 oktober 2008 Postat 1 oktober 2008 låter intressant, va inte blyg och lägg gärna upp en textrad! Var bor du ngnstans? Mvh
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.