D Vibe Postat 5 november 2004 Dela Postat 5 november 2004 (redigerat) Goddagens, ni ser en ny forumare hĂ€r! đ Har lĂ€st tidningen ganska sĂ„ flitigt sen dess första nummer, men har inte registrerat mig hĂ€r förĂ€n nu... Jag Ă€r 25 Ă„r och har pysslat med musik sen trackerprogrammens begynnelsetid pĂ„ Amigan. Sen nĂ„gra Ă„r tillbaks sĂ„ arbetar jag med studiomusik, dock endast pĂ„ fritiden. Har en liten studio som jag Ă€r stolt över đ. Arbetar med Madtracker 2 och Cubase i stort sett. Har en hel del hĂ„rdvara som jag anvĂ€nder mig av ocksĂ„, i form av synthar, effekter och kompressorer. đ Edit: 2012 TvĂ„tusentolv har kommit för att stanna. Ă tminstone fram till jag druckit en massa kaffekanna. Och dĂ„ blir det fan tvĂ„tusentretton Men det Ă€r lĂ„ngt kvar till jag musiken blir mĂ€tton. Rimma kan jag fortfarande inte Men att fuskrimma Ă€r bĂ€ttre. (RefrĂ€ng utan fuskrim) Har hĂ€nt sĂ„ mycket sen 2004. Gift sig, skaffat tvĂ„ barn, radhus. Utökat studion. Skrivit musik... men Ă€r fortfarande samma loser med ambitioner pĂ„ förskolenivĂ„; bara man har kul sĂ„ löser sig allt. (Stick) Stannar Ă„tminstone 8 Ă„r till; sĂ„ alla som stör sig, hĂ„ll i hatten ni fĂ„r vĂ€l gĂ„ ut och leta efter annat i natten. Mvh /Daniel Redigerat 7 juni 2012 av D Vibe Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
osiris Postat 5 november 2004 Dela Postat 5 november 2004 Buenas notches đ VĂ€lkommen in i vĂ€rmen! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 5 november 2004 Dela Postat 5 november 2004 GodkvĂ€ll och vĂ€lkommen! Din hemsida ser lite Amiga ut faktiskt. đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
osiris Postat 5 november 2004 Dela Postat 5 november 2004 Jag tyckte den var fin đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 5 november 2004 Dela Postat 5 november 2004 Jag tyckte den var fin đ Det ena utesluter inte det andra. đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 5 november 2004 Dela Postat 5 november 2004 Amigan finns lite varstans.. Min Maxmoddade A500 ligger i tryggt förvar ihop med n C64 och en Atari 1040ST pÄ vinden... SÄ VÀlkommenderad Hit Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
tordA Postat 5 november 2004 Dela Postat 5 november 2004 HiYa đ ett gĂ€ng nattugglor... đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 5 november 2004 Dela Postat 5 november 2004 Var inne och lyssnade pĂ„ orange bassline. Ă€r det tocken dĂ€ringa tracker det..... VĂ€lkommen iallfall. đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Neko Postat 5 november 2004 Dela Postat 5 november 2004 VÀlkommen hit minsann! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 november 2004 Dela Postat 5 november 2004 Tjenna! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 5 november 2004 Dela Postat 5 november 2004 Hejsan! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
android Postat 5 november 2004 Dela Postat 5 november 2004 VĂ€lkommen! Var pĂ„ vippen att frĂ„ga vilka synthar du har, men sĂ„ klickade jag mej in pĂ„ din sida. Trevligt... đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 5 november 2004 TrĂ„dstartare Dela Postat 5 november 2004 GodkvĂ€ll och vĂ€lkommen! Din hemsida ser lite Amiga ut faktiskt. đ Det tar jag som en komplimang đ ... .. Och tack till alla som vĂ€lkomnat mig đ /Daniel Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 5 november 2004 TrÄdstartare Dela Postat 5 november 2004 (redigerat) ---- Redigerat 21 mars 2008 av D Vibe Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
MusicNixon Postat 5 november 2004 Dela Postat 5 november 2004 (redigerat) Godmiddag! đ Kommer du ihĂ„g sequencern MusicX pĂ„ Amigan? Jag gillade den faktiskt. Redigerat 5 november 2004 av MusicNixon Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 5 november 2004 Dela Postat 5 november 2004 hahahahah trackers de e ju stenĂ„ldern!!! đ hah nÀÀ ska skĂ€mta bara... körde oxĂ„ me trackers innan.. đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
HÄkan Ekberg Postat 5 november 2004 Dela Postat 5 november 2004 Hej och vÀlkommen! HÄkan Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
jappe (oregistrerad) Postat 5 november 2004 Dela Postat 5 november 2004 VÀlkommen! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
One night in The Trance Postat 5 november 2004 Dela Postat 5 november 2004 vĂ€lkommen vĂ€lkommen đł Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
nadom Postat 5 november 2004 Dela Postat 5 november 2004 woho! En demoscenare! =) Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 6 november 2004 Dela Postat 6 november 2004 Hola Amiga! Eller Ă€r det Amigo... đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
brojd Postat 6 november 2004 Dela Postat 6 november 2004 (redigerat) Hoj och vĂ€lkommen! Hoppas du körde Fasttracker innan du gick över till "the dark side" (madtracker) đ Kanske protracker till amigan rentutav? Redigerat 6 november 2004 av brojd Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 7 november 2004 TrĂ„dstartare Dela Postat 7 november 2004 Hoj och vĂ€lkommen! Hoppas du körde Fasttracker innan du gick över till "the dark side" (madtracker) đ Kanske protracker till amigan rentutav? Njae, körde Amiga med Protracker och Digibooster Pro fram till jag skaffade en "seriös" PC sĂ„ jag kunde börja med Madtracker II direkt istĂ€llet. Har aldrig gillat FastTracker, eller framförallt, jag har aldrig gillat MS-Dos... Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 7 november 2004 Dela Postat 7 november 2004 Hej hej och willkommen đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 7 november 2004 TrĂ„dstartare Dela Postat 7 november 2004 Tack tack đ ... Ăr nog ett av de vĂ€nligaste forumen jag besökt hittills det hĂ€r đ .. Har lite förkĂ€rlek till Datormusik.net dock, för det Ă€r som om man sitter framför en mysig brasa och diskuterar musik đČ /Daniel Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
nkai Postat 7 november 2004 Dela Postat 7 november 2004 aHlan wa saHlan! eller Willkommen! âșïž Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Tobbe Postat 7 november 2004 Dela Postat 7 november 2004 Ztravo Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 7 november 2004 Dela Postat 7 november 2004 VĂ€lkommen.. trevlig liten studio du har, myslys och sladdtrassel.. precis som det ska va âșïž Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Diwic Postat 12 november 2004 Dela Postat 12 november 2004 Var det inte du som spelade "PC-Ă€gare Ă€r bögar, gĂ„ och köp en amiga" pĂ„ Icing '97? đ // David Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Nisse Postat 12 november 2004 Dela Postat 12 november 2004 JasĂ„ du har ocksĂ„ hittat hit.. Varmt vĂ€lkommen ska du vara! đ //Nisse (Mr J pĂ„ Datormusik.net) đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.