hammagrella Postat 4 november 2004 Postat 4 november 2004 (redigerat) På en del forum är dom verkligen noga med att hålla sig till ämnet... kolla den här http://forum.740klubben.se/viewtopic.php?t=13515 😉😄🙂 Edit: Kollade vidare på det där forumet och då blev det ändå roligare... fantastiskt vilka intressegrupperingar det finns... Redigerat 4 november 2004 av hammagrella
Neosus Postat 4 november 2004 Postat 4 november 2004 😉 Jo den har jag sett förr. Rost ska man passa sig för. 😄
hackeman Postat 4 november 2004 Postat 4 november 2004 Härlig inställning! 😄 Kan inte låta bli att undra vad du sökte på för att hamna där, Hamma... 😉
insolitus Postat 5 november 2004 Postat 5 november 2004 Appropå OT och att hålla sig till ämnet... www.offtopic.se 🙂
Egghuvud Postat 5 november 2004 Postat 5 november 2004 Härlig inställning! 🙂 Kan inte låta bli att undra vad du sökte på för att hamna där, Hamma... 🙂 Nej precis det säger mer om Hamma..... Kan vi vänta oss en Pentalåt inom det snaraste?
hammagrella Postat 5 november 2004 Trådstartare Postat 5 november 2004 Haha, Egget o Hacke! Jag sökte på rör-stärkare och hamnade där bland avgasrören 🙂 ! Nä, det var en av dom här sedvanliga fredags em-länkarna (typ "Jag e full") som kommer i mailen efter tre i slutet av veckorna på jobbet....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.