Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag missade presentationen! jag gick direkt till forumet och har fått svar för att fortsätta mitt bygge!

Spelat i ganska många olika band som basist, gitarrist och sångare. En av dom där som lät alla andra ställa in ljudet på stärkarn. Har spelat mest rock, blues, metal/hårdrock även ett litet äventyr med jazzfunk"""

Sedan bestämde jag mig att lära mig alla vred och knappar...och började en 4 kanals porta... 5 år senare är jag i slutfasen på ett studiobygge i en lagerlokal 8m2 studio och 22m2 "liverum".

Bor i Holland och har detta som en hobby. Har ett mål att spela in en cd där jag spelar alla instrument, även om trummor går lite trögt...Lyssnar själv mest på 60 och 70-tals just nu...The Who, Led, Hendrix...annars funkar allt.

Jag kommer speciellt tillbaka till inspelnings teknik och mixning, där jag fortfarande är superamatör...

Hörs/ Anders 😏

Annons
Postat

välkommen, är också mest inne på 60 och 70 tals musik, det gjordes så otroligt mycket bra då.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.