Jump to content
Annons

Nya Waldorf!


StevenJohnson (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons

Pillade som hastigast på den när vi hade den inne. Man är väl lite bortskämd med välljudande syntar idag, men det var aldrig så att man satte sig upp i stolen. Vore jag på jakt efter en desktop va-synt skulle den nog vara en stark kandidat.

EDIT: Hmm, fast det är ganska mycket synt för de pengarna...

Link to comment
Dela på andra sajter

Den rekommenderas varmt av mig. Jag fick låna en av en kompis och jag tycker att den står sig mycket väl mot andra VA-synthar.

Bra ljud, lättprogrammerad, överskådlig och bra kvalité på hårdvaran. Man får mycket för pengarna.

Det enda som känns lite trist är att den bara har två utgångar. Men med fler hade den nog varit dyrare så jag kan leva med det.

Redigerat av tigerkaka
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
vizay (oregistrerad)
Det ryktas om att även desktop-Blofeld kommer att få det sample-minne som nya Blofeld-keyboarden skall ha när den släpps... Alltså möjlighet till egna wavetables och annat skoj! 😆

say whaaat, källa? 😛

Kommer det i så fall gå att expandera befintliga eller blir det en ny version?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara rykten än så länge, men imho ganska så väl underbyggda rykten. Elektronikkunniga snubbar på nåt utländskt synthforum har kollat inuti desktop-Blofelden och sett att minnes-chippet som sitter där också är på 64MB! Så allt som krävs verkar alltså vara ett nytt operativsystem!

Edit: Här är det: http://www.vintagesynth.com/forum/viewtopi...tart=30#p460867

Redigerat av android
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...