Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej på er. Då var man medlem här.

Vem är då tigerkakan? Jo, jag är en 27-årig lundapöjk som spelar gitarr och gillar etniska instrument, gamla orglar och synthar. Tidigare var jag medlem i en hel del lundaband som sångare, gitarrist och låtskrivare - men idag arbetar jag ensam i en liten hemstudio kallad Tomrummet där jag skapar mina små enkla instrumentala verk. I nuläget håller jag på att spela in en EP och göra små filmer till min musik.

Jag brukar säga att jag har bred musiksmak men jag lyssnar helst på 60-70 talsrock, tidig elektronisk musik samt mycket instrumentalt. Exempel på artister jag gillar är: Bo Hansson, Björn Olsson, Janne Schaffer, Spotnicks, Kraftwerk, Pink Floyd och tidiga Soundtrack of Our Lives.

Vill ni veta mer får ni fråga. :rolleyes:

Annons
Postat

välkommen, lyssnar själv helst på 60-70-tals rock fast då mer åt pop och garage rock och punkhållet men även annat.

hoppas du ska trivas på forumet i allafall.

Postat
välkommen, lyssnar själv helst på 60-70-tals rock fast då mer åt pop och garage rock och punkhållet men även annat.

hoppas du ska trivas på forumet i allafall.

Tack. Gillade din The Stooges influerade låt. Verkligen schysst. 🙂

Välkommen! 🙂 Spännande Nickname.. 😉🙂

Mvh

Memphis

Tack. Ja, det där med nicknames är svårt. Det blev tigerkaka eftersom jag satt och käkade tigerkaka när jag blev medlem. Fantasin flödar. 🙂

friend (oregistrerad)
Postat
Det blev tigerkaka eftersom jag satt och käkade tigerkaka när jag blev medlem. 😉

🙂

Hej och välkommen till forumet. 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.