Overkill Postat 24 augusti 2008 Postat 24 augusti 2008 Hej! Annonserna mellan bannern och forumsdelen ligger en bit utanför boxen för mig. Sitter på mac och problemet är samma i både Opera och Firefox. Ser dock bra ut på PC med IE. Firefox Opera Inget stort problem kanske, men det är lite irriterande när man råkar trycka på dom.
Anders F Postat 24 augusti 2008 Postat 24 augusti 2008 Jag kör med Camino på MAC utan några problem 😄 Nu har jag valt att inte visa reklamen, men innan jag valde det så hade jag inga problem med den. MVH Anders
lavrell Postat 24 augusti 2008 Postat 24 augusti 2008 Tidigare hade jag inga problem med reklamen men upplever samma sak som Overkill. Jag sitter på Mac med Firefox 3
Overkill Postat 24 augusti 2008 Trådstartare Postat 24 augusti 2008 Har inte heller haft problem tidigare, utan det har börjat nu efter att den nya "gör snyggare tidningar"-annonsen kom som är betydligt större.
Memphis Postat 24 augusti 2008 Postat 24 augusti 2008 Japp, samma här, alla tre annonser ligger fel och krockar med texten, har stört mig på det hela dagen. PC, IE7. 😄 /M
hegobald Postat 24 augusti 2008 Postat 24 augusti 2008 Har aldrig set nån annons så länge jag minns.. Kanske kan bero på att jag kör Adblock plus i FF sen urminnes tider. ☺️
Claes Holmerup Postat 24 augusti 2008 Postat 24 augusti 2008 Har inte heller haft problem tidigare, utan det har börjat nu efter att den nya "gör snyggare tidningar"-annonsen kom som är betydligt större. Jäpp! "Första hjälpen för tidningsdesign" är tydligen en katastrof för webdesign... ☺️🙁 Jag kör också IE7 och ser samma elände som övriga.
Björn Olsberg Postat 24 augusti 2008 Postat 24 augusti 2008 Tro mig, berörda parter är meddelade om detta. Självfallet ska detta inte hända, och jag har skällt hårt. ☺️
Overkill Postat 25 augusti 2008 Trådstartare Postat 25 augusti 2008 Nu ser det bra ut igen. Tackar för det! 😛
Overkill Postat 22 oktober 2008 Trådstartare Postat 22 oktober 2008 Annonserna i mitten och till höger längst ner är halvt utanför nu. Inte så störande (värre när det är där uppe), men kanske är enkelt fixat(?). Kör Opera 9.52 på Mac.
Claes Holmerup Postat 22 oktober 2008 Postat 22 oktober 2008 Annonserna i mitten och till höger längst ner är halvt utanför nu. Inte så störande (värre när det är där uppe), men kanske är enkelt fixat(?). Kör Opera 9.52 på Mac. Likadant hos mig, med IE7 på PC...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.