Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Får ibland upp denna bild när jag laddar in ett projekt. Ser ut som om att inte PT hittar alla grafikfiler. Efter en omstart av programmet så brukar det ordna sig.f Någon som har en aning om vad som är problemet ?

Bilden

Redigerat av Audiorent
Annons
Postat

Jag har bara sett PT bete sig på det sättet en enda gång och det var precis de bokstäverna PNG som kom upp, och då hade personen crackade wavespluggar inlagt (vet dock inte om det var felet, och säger inte att du har det). Mitt råd är att

1. Ha senaste uppdateringen för PT och att OSX och versionen av PT har officiellt testats och godkänts.

2. ominstallera PT

3. Kontakta digidesign support om detta fel.

Hoppas det löser sig och återkom gärna med svaret när du vet vad det är.

MVH

Anders

• 2 veckor senare...
Postat

nej några crackade waves-pluggar har jag inte. Googlade lite och hitta något om att det var BFD-pluggen som orsakade detta fenomen. Behöver uppdatera min version, Återkommer ifall detta löser problemet.

M

Postat

det är förmodligen att pro tools hackar på något sätt och skippar att använda några bilder så ist. står det png..

Postat

Har uppdaterat min BFD plugg nu till senaste och det verkar ha fixat problemet. Tydligen så är det BFD som även har orsakat "VDB -38 errors" som jag fått ibland och detta skall också ha avhjälpts med uppdateringen.

Nu är det bara att beta av alla andra errors som jag har problem med typ -9128 osv.....

M

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.