stexum (oregistrerad) Postat 23 augusti 2008 Postat 23 augusti 2008 Hallå där. Jag är en kille på 21 år som just nu pluggar i Örebro (till sjuksyrra). Ja, vad ska man säga. Jag bor tillsammans med min flickvän och vår lilla sphynxtjej. Jag och tjejen spelar en hel del ihop, vi är ju inga proffs men tycker ju att musik är bland det bästa som finns. Det är en form av rock/pop/metal, svårt att beskriva. Men nu har vi försökt spela in lite musik och även försökt sammanställa allt till en bättre röra än 2 gitarrer + sång. Hoppas att jag kan ta del och utvecklas en hel del med hjälp av detta forum. Ska bli intressant.
allansson Postat 24 augusti 2008 Postat 24 augusti 2008 Välkommen hit. Är själv en Örebro-son. Eller det är iallafall vad jag säger till alla som inte vet vart Ramsberg ligger. 🙂
friend (oregistrerad) Postat 24 augusti 2008 Postat 24 augusti 2008 Hej och välkommen till forumet. 🙂
Rowyn Postat 24 augusti 2008 Postat 24 augusti 2008 Ja välkommen! Du kommer nog få mycket lärdom av att vistas här. Jag har i alla fall. ☺️
Hellecaster Postat 24 augusti 2008 Postat 24 augusti 2008 Hejsan och välkommen och sådana katter är coola. 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.