Jump to content
Annons

Buck - Last Samurai

Lobo

Betyg  

2 röster

1. 1. Betyg

• 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      1

Recommended Posts

Annons

hitta den inte 😲

edit: aah.. nu...

sköna ljud.. gillar de låga i bakgrunden som ligger o filtrerar hela tiden...

schysst beat.. gillar clapen.

saknar dock nån pad-matta eller nåt.

beatet e skitbra!

Redigerat av Carl_B
Dela på andra sajter

Hittat låten...

Last samurai, gillar även jag beatet här. Kanske lite mycket diskant för min smak på mixen, men i övrigt saknar jag inte mycket. Någon pad tycker jag inte ska in, det ska vara lite naket, speciellt när man hört de andra låtarna.

De 2 låtarna lät även de mycket trevliga. Mysig syntpop, länge sedan jag hörde den stilen. Hörde minsann en ST Speech där med. Inte mycket att kommentera kring mixandet, tycker det låter fint som snus.

Kommentera gärna de andra medlemmarnas demolåtar med. (Det kan anses lite ofint att bara komma in och be om att få sina egna låtar recenserade.)

EDIT: allt

Redigerat av Neko
Dela på andra sajter

Ahh sorry visst skall jag kolla in andras alster. Ber om ursäkt jag är ingen van forumanvändare. Men man lär väl sig.

Ingen skada skedd, du fick ju demoreglerna rätt.

Du är så välkommen hit så, och hoppas du kommer trivas! (lade in lite kommentarer om last samurai i mitt första inlägg...) Skriv gärna en medlemspresentation 😲

Dela på andra sajter

Tackar, bra kritik! Låten är varken klar eller riktigt mixad och på tok för diskant. Vi skall jobba vidare så ni kan komma med lite mer åsikter!!

Ska försöka lyssna i bättre system senare också. Mina högtalare är inte världens bästa. Kanske hör lite mer då, säg till när ni har nästa mix online.

Dela på andra sajter

Schysst med mer synth här på forumet! 🙂

Kan inte säga så mycket mer än vad som redan är sagt.... För mycket diskant... Men annars är det en bra och snygg låt. Tycker inte att det ska till nån pad, men det tycker jag iofs aldrig... 😄

Sitter i väldans dålig lyssning nu, så jag ska också försöka komma ihåg att lyssna igen när jag kommer hem.

Dela på andra sajter

Oj oj va ni var bra på detta! Suvve med all respons man får, verkligen!! Men låten är som sagt ännu inte klar. Jag(vi) vill mesta ha lite respons innan vi gick vidare med låten. Men det finns ju fler att lyssna på. Tar gärna emot åsikter om dem också om ni har musikörona på.

Redigerat av Lobo
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.