neorotic Postat 23 augusti 2008 Dela Postat 23 augusti 2008 Hej, tänkte bara kolla om ni visste vilket program det här är? Ni får ursäkta för den dåliga bilden. Tack så mycket i förhand! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 23 augusti 2008 Dela Postat 23 augusti 2008 Hej, tänkte bara kolla om ni visste vilket program det här är?Ni får ursäkta för den dåliga bilden. Tack så mycket i förhand! Ser ut som Pro Tools. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 23 augusti 2008 Dela Postat 23 augusti 2008 Japp, det är PT! Snälla, fråga inte efter versionen! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Apep Postat 24 augusti 2008 Dela Postat 24 augusti 2008 Definitivt Pro tools Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
neorotic Postat 24 augusti 2008 Trådstartare Dela Postat 24 augusti 2008 Tack så mycket för all hjälp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 24 augusti 2008 Dela Postat 24 augusti 2008 Får man fråga varför du ville veta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
neorotic Postat 24 augusti 2008 Trådstartare Dela Postat 24 augusti 2008 Ren nyfikenhet. Försöker välja vilket program jag ska använda. Dock så fick jag reda på att man måste köpa hårdvara när man använder Pro Tools, så jag tror jag väljer Logic istället. Jag gör endast hemmastudio amatörinspelningar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Basso Postat 24 augusti 2008 Dela Postat 24 augusti 2008 Du måste ha härdvara till det oxå. Mac heter det väl 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 24 augusti 2008 Dela Postat 24 augusti 2008 Ren nyfikenhet. Försöker välja vilket program jag ska använda. Dock så fick jag reda på att man måste köpa hårdvara när man använder Pro Tools, så jag tror jag väljer Logic istället. Jag gör endast hemmastudio amatörinspelningar. Fins jue M.´-Powred. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maart (oregistrerad) Postat 24 augusti 2008 Dela Postat 24 augusti 2008 Du måste ha härdvara till det oxå. Mac heter det väl ☺️ mac... det trodde jag var ett ipod-tillbehör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.