Lobo Postat 4 november 2004 Postat 4 november 2004 LÅTNAMN: Jesus ARTIST/GRUPP: Heiko GENRE: Rock & Roll LÅTLÄNGD: 4.11 KOMPOSITÖR: Heiko PRODUCENT: Heiko INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: mp3 STORLEK: 3.83 mb STATUS: Snabb mix efter inspelning. Skall på lite rassel och bang plus orgel/piano LÅTLÄNK: www.ovanbeck.com
Lobo Postat 4 november 2004 Trådstartare Postat 4 november 2004 Välj choose artist/song i mp3-playern till vänster så får du upp en lista med band. Sedan är det bara att välja badn och låt. Du måste ha flash installerat dock! Mvh /Lobo
ViktorDenStore Postat 4 november 2004 Postat 4 november 2004 Proffsigt 🙂 Konstigt o ganska dåligt slut... Men annars va det riktigt bra 😄
android Postat 4 november 2004 Postat 4 november 2004 Samplingen i början fick mig att tänka på Skinny Puppy... 😄 Annars är det här inte musik jag känner att jag kan säga så mycket om. Låter snyggt... Bra sång... 🙂
Lobo Postat 4 november 2004 Trådstartare Postat 4 november 2004 Man tackar! Dåligt slut.. vad menar du med det ViktorDenStore vore kul om du utvecklade? Heiko tar rock, som man skall, på största allvar;)!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.