Musicboy Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 En 21 årig kille som inte kan vara utan musik... så skulle jag beskriva mig själv. Förutom att lyssna på musik, vilket då blir alltifrån Country, modernt till 60-tal, spelar jag även själv mestadells Keyboard, Piano, Sax o Bas. Har nyligen införskaffat ett hyfsat ljudkort och ett par studiomonitorer av märket Phonic som jag tänkte använda när jag startar mitt musikskapande i Cubase SX v. 2.0.1. Mastra hade jag tänkt göra i WaveLab. Sitter på en P4 2.4 GHz i windowsmiljö. Musiken börja bli mitt intresse redan vid tre års ålder när jag fick mitt första instrument (plastpiano =P) sen har du rullat på och förnärvarande roddar jag med ett riksdansband från skåne och har gjort detta i 5 års tid snart, vilket varit och är mycket lärorikt och gett mig många intressanta kontakter, alltifrån studios, producenter till trevliga fans. Den roligaste personen jag mött måste nog vara Bert Karlsson.. en mer öppen person som säger exakt vad han tycker o tänker finns det nog inte... Det var lite om mig själv som förhoppningsvis inte var allt för trist att läsa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 Välkommen! (Ha, jag är först!! 🙁 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 Välkommen hit , och nej, det var inte tråkigt att läsa din presentation! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 Välkommen my maaan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 Välkommen my maaan! foreverman... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindh Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 Alla vänner av herr Karlsson är mina vänner 😲 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MagnusBryngelsson Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 Välkommen!! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 HiYa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 21 år, skåning, Country, 60-tal och riskdansband. Verkligen en kul mix! Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 Gudag! Välko! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 welcome..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pappabalkan (oregistrerad) Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 Är detta vinprovarsällskapet för det luktar CHEESY här? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 Välkommen hit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 Är detta vinprovarsällskapet för det luktar CHEESY här? Det är nog du själv som missat att tvätta dig under för*****. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 Hej och Hå!! 😄😉😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.