Jump to content
Annons

En kort presentation om mig

Musicboy

Recommended Posts

En 21 årig kille som inte kan vara utan musik... så skulle jag beskriva mig själv. Förutom att lyssna på musik, vilket då blir alltifrån Country, modernt till 60-tal, spelar jag även själv mestadells Keyboard, Piano, Sax o Bas.

Har nyligen införskaffat ett hyfsat ljudkort och ett par studiomonitorer av märket Phonic som jag tänkte använda när jag startar mitt musikskapande i Cubase SX v. 2.0.1. Mastra hade jag tänkt göra i WaveLab. Sitter på en P4 2.4 GHz i windowsmiljö.

Musiken börja bli mitt intresse redan vid tre års ålder när jag fick mitt första instrument (plastpiano =P) sen har du rullat på och förnärvarande roddar jag med ett riksdansband från skåne och har gjort detta i 5 års tid snart, vilket varit och är mycket lärorikt och gett mig många intressanta kontakter, alltifrån studios, producenter till trevliga fans. Den roligaste personen jag mött måste nog vara Bert Karlsson.. en mer öppen person som säger exakt vad han tycker o tänker finns det nog inte...

Det var lite om mig själv som förhoppningsvis inte var allt för trist att läsa...

Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.