Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag kom över denna lilla box när jag spanade lite prylar(läs drömde) på eBay England. Det är en box som ersätter sladd piskan som följer med Apogee Duet. Det har varit en del argument gällande kvaliteten på sladdpiska och många tycker det var dumt med en sådan. Nu finns det iaf ett alternativ för er som gärna skulle vilja ha en tålig box istället för piskan.

Håll till godo!

http://www.duetbreakout.com/gallery.html <- Hemsida

http://cgi.ebay.co.uk/Apogee-Duet-BREAKOUT...id=p3286.c0.m14 <--- Länk till eBay auktion

Redigerat av Pesek
Annons
drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Usch vad ful...

Men säkert användbar.

Redigerat av drloop
Postat
Usch vad ful...

Men säkert användbar.

Tänkte precis samma sak.

Många (inklusive mig) blir ju lockade av den passande Apple-designen så ska man helt plötsligt ha med sig en breakoutbox som ser ut som nåt som kom från ljudteknikerns skrotlåda 1987.

Näe jag hade hellre kört med breakouten i detta fall eller letat upp nån bättre 😆

Bra dock att någon tar ett initiativ och bygger en, nu kanske fler (eller Apogee) hänger på.

Postat

Tänkte bara meddela att jag har den svenska agenturen på denna breakout-box. Den går med andra ord att beställa direkt från mig. Det svenska priset är 750 kr inkl moms. Frakt inom Sverige tillkommer. Beställ genom att skicka ett PM till mig.

/Dex.

Postat

Men kära nån, vad tänkte han/hon/de som bestämde det där sköna utseendet? Skitbra pryl - skitful design. Varför inte bara helt svart eller kanske rent av den där färgen/metallen som MBP och Apogee Duet:en har? Finns den i det sistnämda utförandet köper jag en direkten.

Postat
Men kära nån, vad tänkte han/hon/de som bestämde det där sköna utseendet? Skitbra pryl - skitful design. Varför inte bara helt svart eller kanske rent av den där färgen/metallen som MBP och Apogee Duet:en har? Finns den i det sistnämda utförandet köper jag en direkten.

Jag håller fullständigt med och för faktiskt en diskussion med Mike som tillverkar lådorna om att göra en modell som är lite mer Macig.

/Dex.

Postat
Tänkte bara meddela att jag har den svenska agenturen på denna breakout-box. Den går med andra ord att beställa direkt från mig. Det svenska priset är 750 kr inkl moms. Frakt inom Sverige tillkommer. Beställ genom att skicka ett PM till mig.

/Dex.

Förvånar mig att du inte nämnt detta tidigare. Varför sitter du med svensk agentur utan att göra reklam för vad du säljer? Jag kanske missat detta dock isf flåt 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.