Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

måste vara inflames! inget annat får folk att gunga sådär!

igår så började en snubbe asgarva åt mig på bussen och sa "pinsam snubbe" till sin polare för att jag satt och spelade lite diskreta trummor på knäna. Undrar hur han reagerat om han sett det där?

DieHard (oregistrerad)
Postat

igår så började en snubbe asgarva åt mig på bussen och sa "pinsam snubbe" till sin polare för att jag satt och spelade lite diskreta trummor på knäna. Undrar hur han reagerat om han sett det där?

Prova det nästa gång då på bussen så får du se. 🙂

Postat

Prova det nästa gång då på bussen så får du se. 🙂

bra tips 🙁 säger han något ännumera odrägligt nitar jag fanskapet! 😄

Postat

Hrm, att döma av avsaknaden av svarta kläder och så-blek-att-den-är-genomskinlig hud, den där frisyren och att armviftandet inte innefattar djävulstecken skulle jag tippa på typ goa trance.

Ps. jag har läst musikvetenskap så jag kan sånt här 😆 Ds.

DieHard (oregistrerad)
Postat
Hrm, att döma av avsaknaden av svarta kläder och så-blek-att-den-är-genomskinlig hud, den där frisyren och att armviftandet inte innefattar djävulstecken skulle jag tippa på typ goa trance.

Ps. jag har läst musikvetenskap så jag kan sånt här 😛 Ds.

Och du glömde inte det där med förutfattade meningar och fördomar när du läste musikvetenskap? 😆

Postat
Och du glömde inte det där med förutfattade meningar och fördomar när du läste musikvetenskap? 😳

Du menar som att bara för att man pluggat på universitet är man politiskt korrekt?

...

Ps. Det var ett skämt. Ds.

Postat
Du menar som att bara för att man pluggat på universitet är man politiskt korrekt?

PREXIS!!

Hon lyssnar ju självklart på venetian snares.. annat är bara lögn!

DieHard (oregistrerad)
Postat
Och du glömde inte det där med förutfattade meningar och fördomar när du läste musikvetenskap? 😳

...

Nä jag var inte 100% allvarlig jag heller. Till 90% då 🙂 Har många gånger i mitt liv fått höra öööhh du hårdrockaren. Och hur vet dem det? För att jag har långt hår? Har inga nitar och läder eller nåt annat som skulle säga nåt mera. Sen gillar jag inte heller stoppas in i nåt fack.

Postat

...

Nä jag var inte 100% allvarlig jag heller. Till 90% då 🙂 Har många gånger i mitt liv fått höra öööhh du hårdrockaren. Och hur vet dem det? För att jag har långt hår? Har inga nitar och läder eller nåt annat som skulle säga nåt mera. Sen gillar jag inte heller stoppas in i nåt fack.

Förutfattade meningar och obefogade kategoriseringar av människor gör livet så mycket lättare! det är så många man slipper lägga tid på att lära känna då man redan vet att de inte är intressanta för en! 😄 haha.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.