Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Vi kanske kan få höra "dö kinesisk fiol dö" eller "dö kazoo dö" nåsta gång? 😉

Edit: Dock skulle jag önska att den här versionen hade ett litet dragspelsintro i brjan innan trummorna kommer igång....Sådan härlig överaskning!

Du har just gett mig galna idéer 🙂

Det finns nog utrymme att trasha fler instrument på detta sätt... ska genast dyka ner i musikdjungeln.

Annons
  • Svar 68
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)

Ja detta är fan bäst 🙂 Det är "instant skrattattack" varje gång, när den kickar efter scratchen vid 50 sek.

Redigerat av dbd
Postat
Vi kanske kan få höra "dö kinesisk fiol dö" eller "dö kazoo dö" nåsta gång?  🙂

Edit: Dock skulle jag önska att den här versionen hade ett litet dragspelsintro i brjan innan trummorna kommer igång....Sådan härlig överaskning!

Du har just gett mig galna idéer 😄

Det finns nog utrymme att trasha fler instrument på detta sätt... ska genast dyka ner i musikdjungeln.

You do that...!

Postat (redigerat)

Ja ser man på... tyckte visningarna var lite väl många...

Med tanke på Hackes tidigare Lena PH låt och dess inträde hos buzz så tittade jag in dit och fick se min låt under ".worst" och med "Dragspelstechno" i länken...haha... aja kul med lite publicitet iaf 🙂

här är den:

Buzz med "Dragspelstechno".

Redigerat av peppemannen
Postat

Den här låten är helt klart det roligaste jag hört på det är forumet! 🙂

snacka om eget 🙂

ser fram emot några andra sjuka instrument i 3-stämmiga körer 😆

• 6 månader senare...
Postat

Fick lust att dra på den här på hög volym nu 😳

Postat

Bra att du drog upp den här tråden igen Vectro. Det är viktigt att alla våra nya medlemmar får höra mästerverket också 😏

Postat (redigerat)
Bra att du drog upp den här tråden igen Vectro. Det är viktigt att alla våra nya medlemmar får höra mästerverket också  😉

Tack! 😆

Den här är ju given i midsommar-tider!

Redigerat av vectro
Postat

Fan, det har du rätt i! Har jag inte ens tänkt på. Tack! Den här ska jag pumpa i Båstad. 😆

Postat

Dragspel är aldrig fel. Totalt underskattat instrument! Slår ju de där slätstrukna tråkiga Gotan Projekt eller va de heter med hästlängder.

• 1 månad senare...
gladamatör (oregistrerad)
Postat

😕 hahahaha asgarv i timmar !!! Det bästa är ju att detta skulle verkligen gå hem på en hip club downtown i Göteborg !!!! 😄

verkligen shysst med en shottis som livar upp !!!!

Postat

Pluffo, nu skrämmer du mig. Jag lyssnade på den igår och var nära att bumpa den igen. 😕

Postat

Ja men visst! Den kommer funka hur bra som helst på dansgolven...ser framför mig hur människor löper (dansar) amok... 😱

• 1 månad senare...
Postat

Ja låtfan e bra! hade glömt denna.. :rolleyes: äre ingen DJ här som kan spela den ute?

vore rätt kul att höra den på golvet!! :rolleyes:

• 9 månader senare...
Postat

Och då var det dags igen! 🙂

• 5 månader senare...
Postat

Jag kan skicka upp den ifall jag får peppemannens tillstånd.

• 3 veckor senare...
Postat
Oh no, länken är nere och mp3:an har försvunnit i en hårddiskkrasch. Peppe - är låten nedtagen för gott?

Hehe.. den lever fortfarande den lille rackaren.. 😄

Givetvis ska jag se till att göra den tillgänglig igen!

Direktlänk mp3

Och som zip Här

(ändrar även länk på förstasidan)

Den har levt under denna tid på www.lindwebb.se där jag även samlat lite annan gammal musik.

Får se hur länge den lever på forumet denna gång..!

Go jul pöjkar!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.