peppemannen Postat 23 november 2004 Trådstartare Postat 23 november 2004 Vi kanske kan få höra "dö kinesisk fiol dö" eller "dö kazoo dö" nåsta gång? 😉 Edit: Dock skulle jag önska att den här versionen hade ett litet dragspelsintro i brjan innan trummorna kommer igång....Sådan härlig överaskning! Du har just gett mig galna idéer 🙂 Det finns nog utrymme att trasha fler instrument på detta sätt... ska genast dyka ner i musikdjungeln.
dbd Postat 24 november 2004 Postat 24 november 2004 (redigerat) Ja detta är fan bäst 🙂 Det är "instant skrattattack" varje gång, när den kickar efter scratchen vid 50 sek. Redigerat 24 november 2004 av dbd
Pluffo Postat 24 november 2004 Postat 24 november 2004 Vi kanske kan få höra "dö kinesisk fiol dö" eller "dö kazoo dö" nåsta gång? 🙂 Edit: Dock skulle jag önska att den här versionen hade ett litet dragspelsintro i brjan innan trummorna kommer igång....Sådan härlig överaskning! Du har just gett mig galna idéer 😄 Det finns nog utrymme att trasha fler instrument på detta sätt... ska genast dyka ner i musikdjungeln. You do that...!
peppemannen Postat 26 november 2004 Trådstartare Postat 26 november 2004 (redigerat) Ja ser man på... tyckte visningarna var lite väl många... Med tanke på Hackes tidigare Lena PH låt och dess inträde hos buzz så tittade jag in dit och fick se min låt under ".worst" och med "Dragspelstechno" i länken...haha... aja kul med lite publicitet iaf 🙂 här är den: Buzz med "Dragspelstechno". Redigerat 28 november 2004 av peppemannen
Pluffo Postat 28 november 2004 Postat 28 november 2004 Det är respekt att vara med på buzz även om det nu var på .worst.... 😆
lavrell Postat 28 november 2004 Postat 28 november 2004 Den här låten är helt klart det roligaste jag hört på det är forumet! 🙂 snacka om eget 🙂 ser fram emot några andra sjuka instrument i 3-stämmiga körer 😆
peterthegreat Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 Det värsta var att det nästan svängde.. 😳😆 Bara nästan? Den svängde hårt. 😏
Pluffo Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 Bra att du drog upp den här tråden igen Vectro. Det är viktigt att alla våra nya medlemmar får höra mästerverket också 😏
Linus Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 (redigerat) Bra att du drog upp den här tråden igen Vectro. Det är viktigt att alla våra nya medlemmar får höra mästerverket också 😉 Tack! 😆 Den här är ju given i midsommar-tider! Redigerat 17 juni 2005 av vectro
hackeman Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 Den här är ju given i midsommar-tider! Fan, det har du rätt i! Har jag inte ens tänkt på. Tack! Den här ska jag pumpa i Båstad. 😆
RinCls Postat 18 juni 2005 Postat 18 juni 2005 Dragspel är aldrig fel. Totalt underskattat instrument! Slår ju de där slätstrukna tråkiga Gotan Projekt eller va de heter med hästlängder.
Pluffo Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Nu är det fanimej bump som gäller. Jag får aldrig nooog! 🙂😉😛
gladamatör (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 😕 hahahaha asgarv i timmar !!! Det bästa är ju att detta skulle verkligen gå hem på en hip club downtown i Göteborg !!!! 😄 verkligen shysst med en shottis som livar upp !!!!
Linus Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Pluffo, nu skrämmer du mig. Jag lyssnade på den igår och var nära att bumpa den igen. 😕
peppemannen Postat 4 augusti 2005 Trådstartare Postat 4 augusti 2005 Haha.. har denna vaknat till liv igen.. 😆 Ja lagom till sommar och allt.. kul kul...
Marängen Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 Ja men visst! Den kommer funka hur bra som helst på dansgolven...ser framför mig hur människor löper (dansar) amok... 😱
Wille Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Ja låtfan e bra! hade glömt denna.. äre ingen DJ här som kan spela den ute? vore rätt kul att höra den på golvet!!
Linus Postat 23 juni 2006 Postat 23 juni 2006 Den här är ju given i midsommar-tider! Och då var det dags igen! 🙂
Björn Olsberg Postat 27 november 2006 Postat 27 november 2006 Oh no, länken är nere och mp3:an har försvunnit i en hårddiskkrasch. Peppe - är låten nedtagen för gott?
Linus Postat 27 november 2006 Postat 27 november 2006 Jag kan skicka upp den ifall jag får peppemannens tillstånd.
Fidden Postat 27 november 2006 Postat 27 november 2006 Jag kan skicka upp den ifall jag får peppemannens tillstånd. DO IT! 😄 (jag vill höra..)
peppemannen Postat 18 december 2006 Trådstartare Postat 18 december 2006 Oh no, länken är nere och mp3:an har försvunnit i en hårddiskkrasch. Peppe - är låten nedtagen för gott? Hehe.. den lever fortfarande den lille rackaren.. 😄 Givetvis ska jag se till att göra den tillgänglig igen! Direktlänk mp3 Your browser does not support the HTML5 audio tag Och som zip Här (ändrar även länk på förstasidan) Den har levt under denna tid på www.lindwebb.se där jag även samlat lite annan gammal musik. Får se hur länge den lever på forumet denna gång..! Go jul pöjkar!
large Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 Den är fantastisk!!!! Får jag rekommendera en annan favorit bland dragspelare http://www.attwenger.at Bavarisk joddel-punk, Mer dragspel åt folket!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.