hegobald Postat 16 augusti 2008 Postat 16 augusti 2008 Har suttit och njutit hela kvällen på hög volym i 5:1 sound av Madonnas eskapader.. Hon är och var en stilbildande dam.. Skönt och höra hur hon vågade "uptempa" och feta till sin kända låtar live.. Vilket proffs.. Enda jag är lite sur över är att jag saknar La Isla Bonita.. Speciellt då det är jag som gjort basljudet .. Fast iof inte för den låten.. Utan som en preset för Yamaha DX7 1982-83 i samarbete med Swedish DX User group (en förening som skulle öka antalet ljud i den så "svårprogramerade" DX7 /DX1 synthen) 🙂
android Postat 17 augusti 2008 Postat 17 augusti 2008 Enda jag är lite sur över är att jag saknar La Isla Bonita.. Speciellt då det är jag som gjort basljudet .. Fast iof inte för den låten.. Utan som en preset för Yamaha DX7 1982-83 i samarbete med Swedish DX User group (en förening som skulle öka antalet ljud i den så "svårprogramerade" DX7 /DX1 synthen) Wow, coolt!
Rabieshund Postat 17 augusti 2008 Postat 17 augusti 2008 Min mamma är ungefär 50. Jag försöker tänka mig henne i Madonnas position.. Haha vad kul, min pappa hade en DX7 förut. Fast han sålde den och köpte en Alesis som vi båda hatar. Han gör alltid såna där dumma grejer, typ sålde sin Prophet 5 och bytte sin TR-808 mot en Yamaha RX-11. Tummen upp.. 😆
Jagärsnabb Postat 19 augusti 2008 Postat 19 augusti 2008 Inte direkt sexig. Börjar snarare bli ganska äckligt att zappa förbi mtv å se hennes videos...
Dingbats Postat 19 augusti 2008 Postat 19 augusti 2008 Jag tycker det är lite äckligt att tänka sig min mamma i hennes plats i de där videorna... usch.
ramoand Postat 19 augusti 2008 Postat 19 augusti 2008 (redigerat) Inte direkt sexig. Börjar snarare bli ganska äckligt att zappa förbi mtv å se hennes videos... kan bara hålla med.. tycker inte hon e sexig nånstans Redigerat 19 augusti 2008 av ramoand
Stinkey Zwei Postat 20 augusti 2008 Postat 20 augusti 2008 det kanske hänger lite på ens egen ålder också?
Strangelove Postat 20 augusti 2008 Postat 20 augusti 2008 det kanske hänger lite på ens egen ålder också? Det gör det säkert...men vilka 50 åringar tittar på Mtv? 🙂
rainydays Postat 20 augusti 2008 Postat 20 augusti 2008 Det gör det säkert...men vilka 50 åringar tittar på Mtv? 🙂 Vilka tittar på MTV över huvud taget?
Leonard Postat 20 augusti 2008 Postat 20 augusti 2008 Vilka tittar på MTV över huvud taget? Inte jag, mestadels ihåligt, ytligt, amatöriskt, låg kvalitativt kommersiellt trams med dåligt ljud. Vem tittar på TV över huvud taget?
punkrockdude Postat 20 augusti 2008 Postat 20 augusti 2008 Det gör det säkert...men vilka 50 åringar tittar på Mtv? 🙂 Vilka tittar på MTV över huvud taget? Det finns inte mycket som är bra på MTV i mitt tycke. Det var annorlunda på tidiga 90-talet när Hård Rock och Metal fortfarande var populärt på MTV... Då kunde jag som liten gilla MTV... Speciellt på söndagarna när Headbangers Ball var. MvH
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.