Jump to content
Annons

Rez v2.0 hänger sig i FL


Kberg

Recommended Posts

Laddade ner gratis-pluggen "Rez v2.0" och det går fint att använda en, men när man skapar två så spelas det inget ur den som är senast skapad, sen när man stoppar uppspelningen så hänger sig FL. Så som jag har upplevt det så är det ljuden som spelar i arpeggio ( inbyggda i VSTn) som hänger sig efter uppspening. Någon som har provat pluggen i FL och fått samma resultat? Eller har en lösning på problemet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Laddade ner gratis-pluggen "Rez v2.0" och det går fint att använda en, men när man skapar två så spelas det inget ur den som är senast skapad, sen när man stoppar uppspelningen så hänger sig FL. Så som jag har upplevt det så är det ljuden som spelar i arpeggio ( inbyggda i VSTn) som hänger sig efter uppspening. Någon som har provat pluggen i FL och fått samma resultat? Eller har en lösning på problemet?

Prova ett annat musikprogram om det ger samma resultat.

Isåfall lär pluggen vara rätt buggig att köra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Laddade ner gratis-pluggen "Rez v2.0" och det går fint att använda en, men när man skapar två så spelas det inget ur den som är senast skapad, sen när man stoppar uppspelningen så hänger sig FL. Så som jag har upplevt det så är det ljuden som spelar i arpeggio ( inbyggda i VSTn) som hänger sig efter uppspening. Någon som har provat pluggen i FL och fått samma resultat? Eller har en lösning på problemet?

Jo, jag får också samma problem. Fast hade inget problem att spela upp saker samtidigt. men när jag tryckte stop så hängde sig alltihop ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

BUG-varning med andra ord.. Brukar vara så med de flesta x.0 versioner.. Brukar lösa sig till x.01 version.. Fast kollar man in utvecklarens hemsida http://www.ugoaudio.com/ så tror jag inte att han/hon lägger så mycket krut på detta.. En Freeware dessutom.. Tror du får leva med bristerna ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...