mattsster Postat 15 augusti 2008 Postat 15 augusti 2008 Tjena! Undrar om det är någon som har eller vet vart man kan få tag på lite ljudfiler att sitta och övningsmixa lite med? Alt någon som behöver hjälp att få något mixat eller mastrat...? Filerna från Hammerfall tävlingen är ju sedan länge borttagna, nån som har kvar dom kanske? Tack på förhand Viktor
EkL Postat 15 augusti 2008 Postat 15 augusti 2008 Hej! Det är nog ganska olagligt att sprida dom filerna, skulle jag tro. Men det skulle vara precis som du säger; jävligt kul att ha som övning, så jag vill nog också ha dem! 😏
Piccazzo Postat 16 augusti 2008 Postat 16 augusti 2008 Finns några här från Peter Gabriel Realworldremixed.com
Björn Olsberg Postat 16 augusti 2008 Postat 16 augusti 2008 Tjena!Undrar om det är någon som har eller vet vart man kan få tag på lite ljudfiler att sitta och övningsmixa lite med? Alt någon som behöver hjälp att få något mixat eller mastrat...? Filerna från Hammerfall tävlingen är ju sedan länge borttagna, nån som har kvar dom kanske? Tack på förhand Viktor Något av det bättre jag kan komma på är förstås övningsfilerna till vår serie/specialnummer Mixologi. Övningsfilerna laddar du ner här: studio.se/laddaner När du vill få respons på dina mixar av materialet, lägg upp det i avdelningen Mixologi här på forumet. ☺️
Piccazzo Postat 16 augusti 2008 Postat 16 augusti 2008 (redigerat) Något av det bättre jag kan komma på är förstås övningsfilerna till vår serie/specialnummer Mixologi. Så Peter Gabriels filer/låtar duger inte ? ? ? ☺️ Redigerat 16 augusti 2008 av Piccazzo
EkL Postat 16 augusti 2008 Postat 16 augusti 2008 Tack, Olsberg för tipset om övningsfilerna, hade totalt missat att dom fanns. Det ska bli skoj att sätta igång! 😆
mattsster Postat 18 augusti 2008 Trådstartare Postat 18 augusti 2008 Tack så mycket för tipsen... Studiolåtarna har man ju mexat en del när dom var nya men kan ju göra en mix till och ladda upp. ha det gott!
Fertan Postat 19 augusti 2008 Postat 19 augusti 2008 Sen finns ju det här, om du är intresserad av Nine Inch Nails. http://www.ninremixes.com/multitracks.php
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.