nyqa Postat 14 augusti 2008 Postat 14 augusti 2008 Jag är ute efter en bra och processorsnål gate att använda i Cubase. Ska främst användas till Superior Drummer 2.0 Tack på förhand!
DieHard (oregistrerad) Postat 14 augusti 2008 Postat 14 augusti 2008 Jag är ute efter en bra och processorsnål gate att använda i Cubase. Ska främst användas till Superior Drummer 2.0 Tack på förhand! Och vad är det för fel på den som följer med superior?
freddie Postat 14 augusti 2008 Postat 14 augusti 2008 Jag är ute efter en bra och processorsnål gate att använda i Cubase. Ska främst användas till Superior Drummer 2.0 Tack på förhand! Och vad är det för fel på den som följer med superior? ...och vad är det för fel på Cubase egna? Du har ju 2 st som gör jobbet utmärkt 🙂
Claes Holmerup Postat 14 augusti 2008 Postat 14 augusti 2008 ...och vad var det för fel på denna tråden, som startades för bara någon dag sedan: https://www.studio.se/index.php?showtopic=54710 ...? 🙂
DieHard (oregistrerad) Postat 14 augusti 2008 Postat 14 augusti 2008 Ja och Sonalksis pluggar håller ju yttersta världsklass på sina pluggar. Och processorsnål? 😛 Alltså driver du med oss? Ska du ha någon som inte drar någon processorkraft alls? Du kan ju inte få snålare med processorkraft än med de två du redan har. 🙂
creel (oregistrerad) Postat 14 augusti 2008 Postat 14 augusti 2008 ...och vad var det för fel på denna tråden, som startades för bara någon dag sedan: https://www.studio.se/index.php?showtopic=54710 ...? 😄 Det undrar jag också 😄 Fyra första orden i trådnamnen är ju identiska dessutom.
nyqa Postat 14 augusti 2008 Trådstartare Postat 14 augusti 2008 (redigerat) DieHard: Nej jag driver inte med er. Jag frågade bara efter tips på en processorsnål gate plugin. Sen har jag inte sagt ett ord om att det är något fel på varken Superiors eller Cubase egna gates. Var hittar jag den andra gaten förut den i "dynamics"? Redigerat 14 augusti 2008 av nyqa
Emil Postat 14 augusti 2008 Postat 14 augusti 2008 DieHard: Nej jag driver inte med er. Jag frågade bara efter tips på en processorsnål gate plugin. Sen har jag inte sagt ett ord om att det är något fel på varken Superiors eller Cubase egna gates. Var hittar jag den andra gaten förut den i "dynamics"? Den andra han syftar på är den i Superior.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.