Zourc3 Postat 13 augusti 2008 Postat 13 augusti 2008 Såhär är det att jag håller på att skapa en låt och den är en blandning mellan rock och electro. Jag skulle vilja att någon sjöng in en "refräng" och ni får sjunga vad tusan som helst(nästan). Sedan tänkte jag att ni sjöng in med lite "riv/rock/styrka" i rösten. Låten heter Distortion Tiger och jag skulle vilja att ni klämmer in det i "texten". Och texten skall vara på Engelska. Och om ni inte vill det så skit i det och sjung från hjärtat. Ni vet bäst själv! Här har ni "refrängen": http://www.speedyshare.com/331601831.html "Soo whats in it for me?" Ja egentlingen ingenting förutom att ni gör mig oerhört glad och ni får vara med på tacklistan bak-på-cd'n(Om det blir någon d.v.s). 😏 Så jag tackar och välkommnar alla till "VISA DIN ROCKRÖST!"
drloop (oregistrerad) Postat 13 augusti 2008 Postat 13 augusti 2008 "Soo whats in it for me?" Ja egentlingen ingenting förutom att ni gör mig oerhört glad och ni får vara med på tacklistan bak-på-cd'n(Om det blir någon d.v.s).😏 hmm, ingen text, ingen melodi... bara ett komp. Han/hon som hjälper dig blir också textförfattare och medkompositör.
Zourc3 Postat 13 augusti 2008 Trådstartare Postat 13 augusti 2008 "Soo whats in it for me?" Ja egentlingen ingenting förutom att ni gör mig oerhört glad och ni får vara med på tacklistan bak-på-cd'n(Om det blir någon d.v.s).😉 hmm, ingen text, ingen melodi... bara ett komp. Han/hon som hjälper dig blir också textförfattare och medkompositör. ja det sista var väl lite ironiskt om det inte framgick.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.